ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17401
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کاشانی‌ها مسافر شهید شام را تشییع می‌کنند

کاشانی‌ها مسافر شهید شام را تشییع می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ مردم دارالمومنین کاشان روز پنج شنبه 31 فروردین ماه پیکر شهید مدافع حرم؛ «علیرضا رحیمی» را در این شهرستان تشییع خواهند کرد. مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت 8:30 صبح از محل سپاه کاشان به سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ مردم دارالمومنین کاشان روز پنج شنبه 31 فروردین ماه پیکر شهید مدافع حرم؛ «علیرضا رحیمی» را در این شهرستان تشییع خواهند کرد.

مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت 8:30 صبح از محل سپاه کاشان به سوی میدان کمال الملک آغاز و با بدرقه مردم راهی دیار ابدی شده و در دارالسلام کاشان در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده خواهد شد.

شهید رحیمی آخرین شهید از کاروان رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون است که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم روز چهارشنبه 30 فروردین ماه پس از نماز مغرب و عشاء در پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد واقع در میدان شهید اردهال(عامریه) برگزار می شود.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.