ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17407
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجاست

مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا در مراسم جشن سردوشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر کرمان با بیان اینکه هیچ کلمه ای در اسلام زیباتر از سربازی نیست، گفت: امروز، سربازان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا در مراسم جشن سردوشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر کرمان با بیان اینکه هیچ کلمه ای در اسلام زیباتر از سربازی نیست، گفت: امروز، سربازان در لباس نیروی انتظامی در کسوت خدمتگزاری به میهن به کار گرفته می شوند و طبق فرمایش گهربار امام علی(ع)، زینت کشور خواهند بود.

وی به نقش سربازان در تامین نظم و امنیت کشور با توجه به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور اشاره و بیان کرد: سربازی، از جایگاه ارزشی و مقام بسیار رفیعی برخوردار است، برهمین اساس از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سربازی امری مقدس به شمار می آید.

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا، تامین امنیت را مهمترین هدف پلیس دانست و گفت: بدون شک توانمندی بالای نیروی انتظامی کشور را به یک جزیره امن در منطقه تبدیل کرده است.

سردار جهانگیری با اشاره به اهمیت آموزش، بیان کرد: آموزش هایی که سربازان در دوره ها فرا می گیرند،تصنعی و نمایشی نیست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است لذا مهارت افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت های ناجا به شمار می آید.

وی با اشاره به فعالیت دو ساله قرارگاه جهادی آموزش، خاطرنشان کرد: این قرارگاه، در سال جاری فعالیت خود را با رویکرد جدید و متناسب با شرایط ماموریت های ناجا اجرا می کند.

سردار جهانگیری، ضمن تشکر از مسئولان و دست اندرکاران مرکز آموزش شهید باهنر کرمان، خطاب به سربازان حاضر در مراسم جشن سردوشی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کنید و این آموزش ها را در تمام مراحل زندگی خود به کار گیرید، همچنین با دلگرمی و ارتباط صمیمانه با یکدیگر در تامین امنیت کشور تلاش کنید.

در ادامه این مراسم، سرهنگ حسین مختاری فرمانده مرکز آموزش شهید باهنر کرمان گفت: سربازان به مدت دو ماه با رویکردهای علمی و عملی و براساس دستورالعمل قرارگاه جهادی، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.