ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17435
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۰۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشنهاد اردوغان به ترامپ برای دیدار دوجانبه درباره بحران سوریه

پیشنهاد اردوغان به ترامپ برای دیدار دوجانبه درباره بحران سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که تماس تلفنی روز دوشنبه وی با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود درباره بحران سوریه و راه های حل و فصل آن بود. وی در این گفتگوی تلفنی به ترامپ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که تماس تلفنی روز دوشنبه وی با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود درباره بحران سوریه و راه های حل و فصل آن بود.

وی در این گفتگوی تلفنی به ترامپ پیشنهاد کرد که رؤسای جمهوری ترکیه و آمریکا دیدار دوجانبه ای درباره بحران سوریه با یکدیگر داشته باشند و در این دیدار همچنین درباره توسعه روابط فیمابین گفتگو کنند. اردوغان ابراز اطمینان کرد که زمان این دیدار نزدیک است.

اردوغان افزود: ترامپ اعلام کرد که نمی توان با یک گروه تروریستی دیگر بر گروه داعش چیره شد. وزیر خارجه آمریکا و رئیس دستگاه اطلاعات این کشور در سفر اخیر خود به آنکارا اعلام کردند که ائتلاف جهانی مقابله با داعش و ترکیه می توانند به راحتی داعش را نابود کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.