ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17494
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای تقویت جبهه‌ النصره بعد ازسرکوبی داعش

برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای تقویت جبهه‌ النصره بعد ازسرکوبی داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی عصر امروز در افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه یک رکن منزلت انسانی در سنت دینی، اُنس با قرآن کریم است، اظهار داشت: در هر شرایطی که زندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی عصر امروز در افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه یک رکن منزلت انسانی در سنت دینی، اُنس با قرآن کریم است، اظهار داشت: در هر شرایطی که زندگی می‌کنیم، برای تکامل فردی و زیست اجتماعی باید به قرآن مراجعه کنیم، چرا که خداوند شفاء را در قرآن قرار داده است.

وی تأکید کرد: مخصوصاً در شرایط سختی که آشفتگی برای مسلمان‌ها پیش می‌آید، رجوع به قرآن باید بیشتر باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وضعیتی که در جوامع اسلامی شاهد هستیم و این تروریست‌هایی که شرایط منطقه را آشفته کرده‌اند و نیروهای مسلح کشورهای اسلامی را زمین‌گیر کرده و جان مسلمین را گرفته‌اند و زمینه تنفس برای رژیم صهیونیستی فراهم کرده‌اند، نتیجه همین جریان آشفته‌سازی منطقه است که استکبار جهانی دنبال می‌کند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: اخیراً در کنفرانسی با عنوان «هرتزل» برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفتند که باید تلاش کنیم تا شرایط موجود در جوامع اسلامی حفظ شود و اگر داعش سرکوب شد، کمک کنیم تا برخی گروه‌ها مانند جبهه‌النصره تقویت شوند.

وی تصریح کرد: آیا برخی از کشورهای اسلامی نمی‌دانند شرایطی که ایجاد کرده‌اند و در پشت صحنه به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند، نتیجه‌اش چیست؟ آیا دشمن‌تراشی‌های تصنعی به این آتش دامن نمی‌زند؟

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کشتار شیعیان فوعه و کفریا، اظهار داشت: آنها توافقی را هم که انجام شده بود، زیر پا گذاشتند و مردم را کشتند؛ امیرالمومنین علی (ع) در روایتی فرموده‌اند که این افراد که روزگاری پرچم‌های سیاه را برافراشته می‌کنند، به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند.

لاریجانی با بیان اینکه امروز خون مسلمانان در عراق، افغانستان، پاکستان، یمن و سوریه ریخته می‌شود، اظهار داشت: آیا با این رفتار تروریست‌ها، جوامع اسلامی در برابر صهیونیست‌ها مجتمع شده‌اند!؟

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها حرف بی‌ربطی می‌زنند که در توصیف این تروریست‌ها، از لفظ «تروریسم اسلامی» استفاده می‌کنند، اما به هر حال از اتفاقات سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال ۲۰۱۷ در غرب ۲۳۹ حمله تروریستی اتفاق افتاد که فقط دو مورد از آنها به دست نیروهای مسلمان رقم خورد، اما غربی‌ها لفظ «تروریسم اسلامی» را به خاطر این بحران‌زدگی در رسانه‌ها جا انداخته‌اند و از این رفتارهای خشن سوءاستفاده می‌کنند.

لاریجانی تصریح کرد: آیا رفتار خشن غربی‌ها در آفریقا و آمریکا ۵۰ میلیون نفر را کشته‌اند، به خاطر تروریسم اسلامی بود که امروز این‌طور بر روی این موج سوار شده‌اند!؟

وی تأکید کرد: ما یک کتاب، یک پیامبر و یک قبله داریم؛ این اختلاف برای چیست؟ ما امروز گرفتار فتنه بزرگی هستیم و پیامبر (ص) نیز در چنین شرایطی ما را به قرآن رجوع می‌دهد، اما متأسفانه قرآن کریم جایی جز در گورستان‌ها و مجالس ختم ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.