ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17571
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۳۷
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
تحقیقات ارتش آمریکا پیرامون نوع ماده شیمیایی که داعش در موصل از آن استفاده کرد

تحقیقات ارتش آمریکا پیرامون نوع ماده شیمیایی که داعش در موصل از آن استفاده کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد:ارتش این کشور ماده ی شیمیایی که داعش چند روز پیش در حمله به نیروهای عراقی مستقر در موصل استفاده کرد، را برای بررسی به آزمایشگاه منتقل کرده است. جوزف مارتن،فرمانده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد:ارتش این کشور ماده ی شیمیایی که داعش چند روز پیش در حمله به نیروهای عراقی مستقر در موصل استفاده کرد، را برای بررسی به آزمایشگاه منتقل کرده است.

جوزف مارتن،فرمانده نیروهای زمینی ائتلاف بین المللی در عراق طی گفتگو با رسانه ها در مقر پنتاگون گفت:داعش با بمب هایی شیمیایی نیروهای عراقی را در غرب موصل هدف قرار داده است که این حمله خسارت چندانی به دنبال نداشته است.

وی افزود:نیروهای امنیتی عراقی در زمان حمله در اطراف محل اصابت یکی از موشک ها قرار داشتند که برای دریافت مراقب های پزشکی لازم به عقب برگردانده شدند.

وی تاکید کرد که این حمله شیمیایی هیچ کشته یا زخمی به جا نگذاشته است.

مارتن اظهار داشت: در حال حاضر دقیقا نمی دانیم که داعش از چه ماده ی شیمیایی استفاده کرده است اما بخشی از این مواد را جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و همچنان منتظر نتیجه هستیم.

وی اخبار رسانه ها پیرامون آسیب دیدن نیروهای آمریکایی در حمله شیمیایی اخیر را تکذیب کرد.

گفتنی است برخی رسانه ها از مشابه بودن ماده شیمیایی داعش در حمله موصل با نوع ماده شیمیایی خان شیخون خبر داده اند.

منبع: السومریه عراق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.