ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17594
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولان محلی در ساخت مسکن محرومین یکی از روستاهای سنگر کوتاهی کرده اند

مسئولان محلی در ساخت مسکن محرومین یکی از روستاهای سنگر کوتاهی کرده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین کمال تجدد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص وضعیت بد معیشتی و همچنین سکونتی برادر و خواهر یکی از شهدای سنگر رشت واقع در یکی از روستاهای این بخش با اشاره به اینکه این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین کمال تجدد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص وضعیت بد معیشتی و همچنین سکونتی برادر و خواهر یکی از شهدای سنگر رشت واقع در یکی از روستاهای این بخش با اشاره به اینکه این خانواده معزز شهید در فقر مالی و معلولیت یکی از اعضای خانواده به سر می برند اظهار داشت: یکی از علت های بی توجهی مسئولین به این خانواده شهدا کم توجهی شورای اسلامی روستا و دهیار منطقه است.

وی با بیان اینکه مسئولان محلی باید به خانواده های شهدا و ایثارگران توجه بیشتری داشته باشند، افزود: اعضای شورای اسلامی و دهیار باید بیشتر از منطقه خود دیدار کنند.

امام جمعه سنگر با بیان این نکته که نهاد های انقلابی خدمات ارزنده ای را در حوزه مسکن برای اقشار مستضعف جامعه برجای گذاشته اند، گفت:  اکنون تعاملی بین سپاه و کمیته امداد شکل گرفته است که حدود ۲۰ واحد خانه مسکونی برای مستضعفان ساخته اند.

حجت الاسلام تجدد با اشاره به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ات دهیار و اعضای شورای روستا مبنی بر غافل شدن از این خانواده شهید، اظهار کرد: متاسفانه برخی ها برای معرفی این خانواده شهید برای ساخت منزل مسکونی غفلت کرده اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی باید خانه ای را در خور و شان این خانواده شهید بسازد، تصریح کرد: به گفته مدیر کمیته امداد سنگر، کمیته امداد نمی تواند در این خانه به دلیل وجود یک معلول ورود کند بلکه سازمان بهزیستی موظف است تا خانه ای را درخور این خانواده بسازد.

امام جمعه سنگر با تاکید بر تسریع در روند ساخت خانه برای این خانواده شهید، گفت: امیدواریم به کمک خیرین و بهزیستی خانه ای را برای این خانواده معظم شهید  در اسرع وقت بسازیم تا از شرمندگی شهدا و خانواده های معظم در بیاییم.

شایان ذکر است که در خانه هایی که در تصاویر بالا دیده می شود ۷ نفر از اعضای درجه یک شهدای بخش سنگر زندگی می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.