ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 17644
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
  • 828 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار قاسم سلیمانی جز ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت

سردار قاسم سلیمانی جز ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مجله آمریکایی تایم به شیوه هر ساله خود لیستی از شخصیت های اثرگذار جهان منتشر کرد. در این لیست ۱۰۰ نفره که از سوی مجله تایم منتشر شده نام سردار«قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به چشم می خورد.  تایم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مجله آمریکایی تایم به شیوه هر ساله خود لیستی از شخصیت های اثرگذار جهان منتشر کرد. در این لیست ۱۰۰ نفره که از سوی مجله تایم منتشر شده نام سردار«قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به چشم می خورد. 

تایم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مسئول صدور انقلاب ایران است، اعلام کرد: وی در زمان حمله داعش به عراق گروهی را برای دفاع از بغداد تشکیل داد. 

این مجله آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: سلیمانی استاد جنگ تبلیغاتی بوده و با انتشار تصاویر خود در حال مبارزه در منطقه خود را به عنوان بازیگری مطرح در صحنه شطرنج خاورمیانه به تصویر می کشد. 

تایم در لیست خود نام «ترزا می» نخست‌وزیر انگلستان، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «جیمز کومی» رئیس اف‌بی‌آی، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین، «رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌ها و «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا را نیز جای داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.