ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17647
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۱۹ تروریست در منطقه سینای مصر

کشته شدن ۱۹ تروریست در منطقه سینای مصر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش مصر افزود: نیروی هوایی ارتش محل تجمع عناصر تروریستی را هدف قرار داد که بر اثر آن ۱۹ تروریست کشته شدند و ۴ خودرو منهدم شد. وی عنوان کرد که که یکی از کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش مصر افزود: نیروی هوایی ارتش محل تجمع عناصر تروریستی را هدف قرار داد که بر اثر آن ۱۹ تروریست کشته شدند و ۴ خودرو منهدم شد.

وی عنوان کرد که که یکی از کشته شده ها از سرکرده های بارز گروه انصار بیت المقدس (ولایت سینا) شاخه گروه تروریستی داعش در سینا، است.

از سوی دیگر یک نظامی ارتش مصر بر اثر انفجار بمب در خودروی نظامی در شهر العریش در شمال سینا کشته شد.

مصر در سال های اخیر از مشکلات تروریستی رنج می برد و در همین راستا روز دوشنبه گذشته دو انفجار تروریستی در کلیساهای شهر طنطا و اسکندریه مصر رخ داد که بر اثر آن بیش از ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

رسانه ها از گروهک انصار بیت المقدس به عنوان خطرناک ترین گروه افراطی در شبه جزیره سینا یاد می کنند که پس از بیعت با گروه تروریستی داعش نام خود را به «ولایت سینا» تغییر داد.

گروه های تروریستی هر از گاه نیروهای امنیتی را در صحرای سینا هدف حمله قرار می دهند و در مواردی حملات به دیگر مناطق مصر نیز کشیده می شود.

این حملات از زمان سرنگونی محمد مرسی رئیس جمهوری سابق مصر در جولای سال ۲۰۱۳، تشدید شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.