ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17667
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۰۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
هدیه ثواب کرسی‌های تلاوت نفحات به سیل‌زدگان+ صوت و عکس

هدیه ثواب کرسی‌های تلاوت نفحات به سیل‌زدگان+ صوت و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز […]

هدیه ثواب کرسی های نفحات به سیل زدگان+صوت و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

هدیه ثواب کرسی های نفحات به سیل زدگان+صوت و عکس

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، هفتادمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه شنبه، ۲۹ فروردین، در مسجد حضرت سجاد(ع) واقع در میدان سبلان، خیابان گلبرگ غربی، خیابان شهید حیدری، خیابان شهید نوروزی فرد، خیابان سجاد با تلاوت قاری ممتاز کشورمان علیرضا مهدیزاده پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار شد و در پایان کرسی تلاوت، امام جماعت مسجد، دقایقی به توضیح نکات تدبری و تفسیری آیات تلاوت شده پرداخت و سپس به کودکان و نوجوانان حاضر پای رحل قرآن، جوایزی اهدا شد.

هدیه ثواب کرسی های نفحات به سیل زدگان+صوت و عکس

هفتاد و یکمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه در مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان شهید رجایی، میدان بهشت، ۱۸ متری تختی، بعد از فلکه دوم با تلاوت قاری ممتاز کشوری، محمدصادق بهشتی پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد و ثواب تلاوت ها، به حادثه دیدگان سیل اخیر در آذربایجان شرقی و غربی اهدا شد.

هدیه ثواب کرسی های نفحات به سیل زدگان+صوت و عکس

همچنین، هفتاد و دومین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در یافت آباد، شهرک ابراهیم آباد، کوچه اسلامی با تلاوت قاری بین المللی کشورمان، وحید خزایی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با استقبال گرم امام جماعت مسجد و نمازگزاران برپا شد و در پایان این کرسی، به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

هدیه ثواب کرسی های نفحات به سیل زدگان+صوت و عکس

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود. در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه گزارش تصویری و تلاوت های این کرسی ها ارائه می‎شود.

وحید خزایی

دریافت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.