ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17719
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم تکمیل کننده راه شهدا دفاع مقدس هستند

شهدای مدافع حرم تکمیل کننده راه شهدا دفاع مقدس هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی در یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای خان‌طومان به میزبانی شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: همه ما امشب مهمان شهدای مدافع حرم هستیم. جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی در یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای خان‌طومان به میزبانی شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: همه ما امشب مهمان شهدای مدافع حرم هستیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام در روایتی می‌فرمایند «إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ»، تصریح کرد: این واژه مقدس در زندگی شهدای عالی‌مقام ما نماد و جلوه خود را پیداکرده و بهره بردند.

وی ادامه داد: «مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ» در یک‌کلام یعنی آدم سازی و آدم شدن و رسول مکرم اسلام فلسفه وجودی بعثت را انسان‌سازی بیان می‌کند.

سردار قاآنی با بیان اینکه اگر بپرسیم بالاترین دستاورد جنگ چیست ذهن همه به سمت شجاعت و دفاع دلیرمردانِ از خاک این کشور و اجازه ندادن به جدا شدن یک وجب از خاک این کشور می‌رود، اظهار کرد: همه این موارد از دستاوردهای جنگ بوده اما از بالاترین دستاوردهای این جنگ انسان‌سازی بوده است.

وی افزود: وقتی درجایی از دنیا جنگی شروع می‌شود پشت سرش خیلی از مفاسد و مشکلات بروز می‌کند اما امام عظیمشان این جنگ را به مدرسه انسان‌سازی تبدیل کرده که شهدای عالی‌مقام ما شاگردان این مدرسه هستند که بالاترین ویژگی‌شان انسان واقعی بودن بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تأکید بر اینکه راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر این اساس تنظیم‌شده است، تصریح کرد: ما باکسی سر دعوا نداریم ولی اگر کسی سر دعوا با ما را داشت روزگارش را چنان سیاه می‌کنیم که پشیمان شود و جمهوری اسلامی در دفاع از خودش و مظلومین عالم این‌گونه عمل کرده است.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع که از خود دفاع کردیم و دستاوردهای مهمی را در دوره دفاع از خودمان به دست آوردیم همچنین بر اساس تربیت دینی کلاس‌هایی برای کسانی که در دنیا تحت ظلم و ستیزه دشمنان اسلام هستند راه دفاع شرافتمندانه وزندگی عزتمندانه بدون اتکا صرف به سلاح و تجهیزات آموختیم.

سردار قاآنی بابیان اینکه شهدای عالی‌مقام ما در این مسیر رفتند و اثبات کردند که می‌شد در مقابل قدرت‌های بزرگ مثل امریکا و امثال آن مبتنی بر مبانی دینی و با روش‌هایی که اسلام به ما آموزش داده بدون اینکه اتکا صرف به سلاح و تجهیزات باشد ایستاد، اظهار کرد: بر همین اساس پا به عرصه دفاع از مسلمین گذاشتیم و با باز کردن این مکتب بچه مسلمان‌هایی که زیر فشار و ظلم بودند شاگردی این مکتب را کردند.

وی افزود: امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه مقتدرانه از خودش دفاع می‌کند قادر است که دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموزش دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه حرکت باصلابت جمهوری اسلامی در دفاع از خودش و تربیت نیرو آمریکا را به وحشت انداخته، اظهار کرد: در تاریخ آمریکا سابقه ندارد که این مقدار هزینه انجام شود و چیزی به دست نیاورده باشند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها وقتی سر هواپیما و ناو خود را به سمت کشوری می‌چرخاندن سیاست آن کشور عوض می‌شد امروز وقتی قصد خروج از عراق را داشتند یک نماینده فرستادند که به ایرانی‌ها قول بده ما قطعاً از عراق می‌رویم.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه پنج سال جنگی را به مردم بیچاره منطقه سوریه تحمیل کردند که جمهوری اسلامی از روز اول می‌گفت اگر مردم و دولت باهم مشکل‌دارند اجازه دهید خود مشکلشان را حل کنند، اظهار کرد: تقریباً چهار سال این مردم بیچاره را کشتند و این سرزمین را خراب کردند و بعد از چهار سال به این نتیجه رسیدند که حرف جمهوری اسلامی حرفی است که نمی‌توان از آن گذشت و به پشت میز مذاکره برگشتند اگرچه در این حرف هم آمریکایی‌ها دروغ‌گو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام عید عملیاتی انجام دادند که در طول جنگ سوریه بی‌سابقه بود و غریب به ۳۰ هزار نفر را پای این عملیات آوردند و حتی کسانی که پای میز مذاکره بودند به میدان جنگ آمدند ولی به حول و قوه الهی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه وقتی جنگ سوریه و عراق بدون اینکه متوجه شویم به دفاع از حرم تبدیل شد که انصافان حق مطلب همین دفاع بوده، تصریح کرد: من خواهش می‌کنم که دوستان تریبون دار و مسؤول شهدای مازندران را منحصر به این شهر و آن شهر نکنند چراکه شهدای مازندران شرفشان بالاتر از این حرف‌ها است.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم درجه بالایی دارند و تکمیل‌کننده راه شهدای دوره دفاع مقدس هستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه امروز شهدای مدافع حرم از نقطه‌نقطه جغرافیای اسلامی هستند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم بصیرت عمیق است و ویژگی دیگر گام‌های بلندتری است که به‌طرف دشمن برداشتند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های اساسی شهدای مدافع حرم این است که برای دفاع از مسلمانان در اقصی نقاط کشور حرکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه امروز به برکت همچنین میدانی که فرزندان ما رفتند و جنگیدند قدرت اول منطقه خودمان هستیم، تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی و تولید قدرت این است که بدون حضور فیزیکی در منطقه‌ای تعیین‌کننده باشد.

وی ادامه داد: امنیت در این کشور برای رهبری است، منشأ تولید قدرت رهبری است و هرکسی در این میان ادعا کند مطلقاً دروغ گفته است.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه اگر نورانیت ولایت نباشد نمی‌توان این دنیا پیچیده را اداره کرد، اظهار کرد: باید با این اقتدار به جلو حرکت کنیم و این شهدای عالی‌مقام جلودار همچنین حرکتی هستند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمودند آن زمان بزن و در رو گذشت ولی ایشان رعایت حال آمریکایی‌ها را کردند، چراکه آمریکایی‌ها زدن‌هایی که زدند باید جوابش را هم بدهند و این‌گونه نیست که آن‌ها را رها کنیم.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.