ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17765
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۳:۵۷
  • 316 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) پدر بزرگوار امام رضا(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) پدر بزرگوار امام رضا(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: همزمان با شب شهادت حضرت کاظم(ع)، ویژه برنامه عزاداری از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و روضه خوانی خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام هفتم شیعیان مملو از مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ملیت‌های مختلف خواهد بود تا این روز را به فرزندشان امام رضا(ع) تسلیت عرض کنند، اظهار کرد: همزمان با روز شهادت نیز ویژه برنامه‌ عزاداری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی درباره برنامه‌های روز شهادت اظهار کرد: در این ویژه برنامه آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پناهیان به ایراد سخنرانی و در ادامه مداحان و ذاکران خانواده عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام کاظم(ع) به مدیحه و روضه خوانی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام شهادت امام کاظم(ع) برنامه‌های فرهنگی متعددی چون حلقه معرفت، پرسمان، سخنرانی، مداحی، روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، قرائت زیارت امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.