ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17780
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۰۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «نماز صبح» در قزوین منتشر می شود

کتاب «نماز صبح» در قزوین منتشر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین بهانه ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه ی خاطره نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از ۶۰۰ نفر از علاقمندان به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین بهانه ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه ی خاطره نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از ۶۰۰ نفر از علاقمندان به دبیرخانه ی مسابقه ارایه شد.

پس از بررسی خاطرات ارسالی ۳۴ تن از نویسندگان بهترین خاطرات، منتخب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع ۷۰ خاطره ی برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد.

کتاب نماز صبح که همزمان با هفته ی بزرگداشت معلم منتشر خواهد شد مجموعه ی خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه ی انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود  پرداخته اند.

کتاب نماز صبح توسط حسن شکیب زاده، نویسنده و پژوهشگر استان تدوین و با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان ۳ هزار نسخه منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.