ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 17789
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
گلایه از عدم حضور مدیران ادارت سرایان در یادواره شهدای دانشجو/ برگزارکنندگان یادوراه شهدای دانشجو بازخواست شدند

گلایه از عدم حضور مدیران ادارت سرایان در یادواره شهدای دانشجو/ برگزارکنندگان یادوراه شهدای دانشجو بازخواست شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از خانواده شهدای شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان‌بیدار، اعلام کردند: حضور مسئولان ادارات و نهادها در یادواره شهدای دانشجو و مدافعان حرم، بسیار کمرنگ بود که این با روحیه انقلابی‌گری و دم‌زدن از شهدا سازگاری ندارد.   […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از خانواده شهدای شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان‌بیدار، اعلام کردند: حضور مسئولان ادارات و نهادها در یادواره شهدای دانشجو و مدافعان حرم، بسیار کمرنگ بود که این با روحیه انقلابی‌گری و دم‌زدن از شهدا سازگاری ندارد.

 

آیا این مدیران که صندلی آن‌ها برروی خون هزاران شهید گذاشته شده است نمی‌دانند که این آرامش و امنیت کاری و ریاستی آنان مرهون خون همین شهیدانی است که دلاورمردانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادند و با نثار جانشان باعث عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند؟

 

محمد صیفی برادر شهید محمود صیفی و پیشکسوت سپاه پاسداران و ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ارسال عکس تنها دختر بازمانده شهید مدافع حرم به سرایان‌بیدار، گفت: مسئولان ادارات و نهادها که از شرکت در یادواره شهدا خودداری می‌کنند، در روز جزا جواب این دختر شهید مدافع حرم را چه خواهند داد؟

 

وی افزود: آیا اگر به جای یادواره شهدا، مجلس جشن و سرور برپا بود، همین مسئولان آن‌جا نمی‌نشستند و نظاره‌گر نبودند؟ همانطور که هیچ‌یک از آنان در حادثه کشف حجاب و رقص عده‌ای زن و مرد در روز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در کویر سه‌قلعه حتی بیانیه هم در محکوم کردن این عمل فجیع صادر نکردند!

 

برادر شهید صیفی بابیان‌این‌که ظاهرا مسئول ارشد شهرستان، مسئولان برگزارکننده‌ی یادواره شهدا را بازخواست کرده است اظهار کرد: مسئول ارشد شهرستان باید بداند که یادواره شهدای دانشجو ربطی به مسائل انتخاباتی نداشته و از چندماه قبل و حتی در سال ۱۳۹۵ برنامه‌ریزی شده است اما به دلایلی برگزار نشده بود که طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، چند شب قبل برگزار شد.

 

صیفی افزود: اگر به سخنان سخنرانان جلسه که پدر شهید هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن و همچنین برادر دو شهید مدافع حرم بوده‌اند، ایراد وارد دارند، که اصلا ایرادی نداشته است چراکه همه دولت‌مردان دولت یازدهم بر کرسی‌هایی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تأکید دارند که در این صورت، بهتر بود مسئول ارشد شهرستان سرایان به همراه دیگر مسئولان در یادواره شهدا حضور پیدا می‌کردند و در همان مکان برگزاری، ایرادات را به سخنران متذکر می‌شدند.

 

وی اظهار کرد: شاید همه مسئولان شهرستان‌ها می‌خواهند حرف مسئول ارشد استان را که گفته بود "تا انتخابات یادواره شهدا برگزار نکنید" را عملیاتی کنند اما بدانند کاری را انجام دهند که روز قیامت پیش ائمه اطهار علیه‌السلام و شهدای عزیز و امام شهدا شرمنده نباشند.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با آرمان‌های شهدا وفق دهند، بهتر است مسئولیت خود را رها کنند و کرسی را به مدبران مدافع حریم شهدا بسپارند.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.