ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17817
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۰۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر ۷۷ شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان خراسان جنوبی

پیکر مطهر ۷۷ شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل ا ز  روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی مقدم، اظهار داشت: به دلیل اعتقادات دینی و باورهای قلبی مردم این استان، بقاع متبرکه امام‌زادگان در خراسان جنوبی از اقبال خوبی برخوردار است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل ا ز  روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی مقدم، اظهار داشت: به دلیل اعتقادات دینی و باورهای قلبی مردم این استان، بقاع متبرکه امام‌زادگان در خراسان جنوبی از اقبال خوبی برخوردار است و مردم ارادت‌ خاصی به این اماکن دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان داشت: به دنبال ارادات مردم متدین خراسان جنوبی به خاندان عصمت و طهارت(ع)، پیکر مطهر تعدادی از شهدای این خطه شهیدپرور در آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان مدفون شده‌ است.

حجت‌الاسلام مومنی مقدم جایگاه شهدا را بسیار رفیع دانست و گفت: خون شهید و مجاهدت‌های این عزیزان در طول انقلاب باعث امنیت و جاودانگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان با بصیرتی که داشتند مصلحت نظام را بر زندگی و تعلقات دنیوی خود ترجیح دادند و جان خود را در این مسیر نثار کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود ۷۷ مزار شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: خدمت به شهدا قدم کوچکی برای ادامه راه شهیدان و قدردانی از گذشت آنها است.

حجت الاسلام مومنی مقدم ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امسال یادواره شهدای مدفون شده در جوار امام زادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.