ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17819
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
چه کسانی «صداقت رسانه‌ای» ندارند؟

چه کسانی «صداقت رسانه‌ای» ندارند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز، فرهنگسرای رسانه با انتشار اینفوگرافیکی به فضای انتخاباتی کشور به تاکید بر «صداقت رسانه‌ای» پرداخت. عوامل شکل‌گیری دروغ رسانه‌ای و علل عدم وجود صداقت رسانه‌ای مهم‌ترین بخش این اینفو گرافیک است. اصحاب رسانه، چشم بیدار و هوشیار جامعه در دستیابی به حقایق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

فرهنگسرای رسانه با انتشار اینفوگرافیکی به فضای انتخاباتی کشور به تاکید بر «صداقت رسانه‌ای» پرداخت. عوامل شکل‌گیری دروغ رسانه‌ای و علل عدم وجود صداقت رسانه‌ای مهم‌ترین بخش این اینفو گرافیک است.

اصحاب رسانه، چشم بیدار و هوشیار جامعه در دستیابی به حقایق و واقعیت‌ها هستند و در این روزهای مهم باید روشنگر و یاور مردم باشند.

محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سال گذشته در مراسم رونمایی از کتاب های «سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای» و «سیاستگذاری رسانه ای» نوشته طاهر روشندل و سیدمهدی شریفی در فرهنگسرای رسانه، گفت: امروزه باتوجه به وجود سیطره رسانه‌ای، خبرگزاری های بزرگ دنیا به جای خبررسانی، خبرسازی می‌کنند.این سیطره رسانه ای نه فقط با اسلام و مذهب تشیع که با بشریت دشمنی دارد.

وی افزود: ما می‌توانیم صداقت رسانه ای را تبدیل به یک کمپین کنیم تا از این طریق به جای خبرسازی ها، خبررسانی انجام شود و این نحوه صحیح انتقال خبر موجب تصمیم سازی درست مدیران شود.

اینفوگرافیک/ چه کسانی «صداقت رسانه‌ای» ندارند؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.