ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17841
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
حفظ امنیت کشور در گرو پیروی از رهبر است

حفظ امنیت کشور در گرو پیروی از رهبر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیکبخت سروری همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: شهید روح‌الله مرادی در زندگی همواره در صدد رعایت اصول اخلاقی و شرعی بود. وی افزود: هنگامی که می‌خواست به سوریه برود به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیکبخت سروری همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: شهید روح‌الله مرادی در زندگی همواره در صدد رعایت اصول اخلاقی و شرعی بود.

وی افزود: هنگامی که می‌خواست به سوریه برود به خانواده نگفته بود که کجا می‌رود، وقتی به سوریه رفت به ما خبر داد که کجا و برای چه کاری رفته است.

همسر شهید روح‌الله مرادی از شهدای مدافع حرم اضافه کرد: از اینکه همسرم به هر راهی متوسل شد که خود را به قافله مدافعان حرم برساند او را تحسین می‌کنم.

سروری با بیان اینکه شهادت راه پر افتخاری است گفت: پسر 22 ساله‌ام نیز مدافع حرم بود و در این راه به شهادت رسیده است، افتخار می‌کنم که مادر و همسر شهید مدافع حرم هستم.

وی صیانت و پیروزی جامعه اسلامی را در گرو دفاع از ولایت و پیروی از رهنمودهای او دانست و گفت: ایرانیان باید گوش به دهان مقام معظم رهبری بسپارند و رهنمودهای او را مو به مو محقق سازند تا امنیت کشور حفظ شود و روند کلی حرکت کشور به سمت قله‌های پیشرفت سریعتر و راحتتر شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.