ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17853
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۳۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار نماینده مردم اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا

دیدار نماینده مردم اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابصارخبر, صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا، از مقام شهدای مدافع حرم تجلیل کرد. در این دیدار برادر شهید ضمن بیان ویژگی ها و خصوصیات شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابصارخبر, صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا، از مقام شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.

در این دیدار برادر شهید ضمن بیان ویژگی ها و خصوصیات شهید هاشم دهقانی نیا،گفت:

او هیچگاه در طول 28 سال عمر خود لحظه ای از تلاش و همت دست نکشید و همیشه دوست داشت تا با تحمل سختی هایی هرچند جزیی و کوچک در قبال زندگی آرامی را برای من و همسر و دو فرزندش فراهم کند و هیچگاه به مسائل مادی و دنیوی اهمیتی نمی داد و دوست داشت حسینی وار و زینبی وار زندگی کند.

در پایان این دیدار خانواده شهید دهقانی نیا به رسم یادبود کتاب شهید غیرت زندگی نامه و خاطرات شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا را به این نماینده مجلس اهدا کردند.

شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا  اهل روستای شیخ احمد از توابع شهرستان اردبیل و دانشجوی تربیت بدنی این دانشگاه آزاد اردبیل بودکه برای دفاع از حریم امامت و ولایت به جبهه مقاومت اعزام شد و در اسفندماه سال 94 در جنگ با تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  پیکر پاک این شهید پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه امسال در میان استقبال گسترده مردم استان وارد اردبیل شد و پس از برگزاری نماز جمعه پیکر پاک و مطهر هاشم دهقانی نیا بر دوش همرزمان و شهروندان تشییع و در آرامستان غریبان اردبیل به خاک سپرده شد.

 

 

دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا دیدار نمایند اردبیل در مجلس با خانواده شهید هاشم دهقانی نیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.