ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 17909
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره و رونمایی از کتاب شهید حاج قاسم اصغری+تصاویر

یادواره و رونمایی از کتاب شهید حاج قاسم اصغری+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قدس خبر، به همت هیئت فرهنگی عمار قدس، یادواره سردار شهید حاج قاسم اصغری در منزل خانواده این شهید بزرگوار دفاع مقدس ، در قالب طرح منزل به منزل یاران که از سال گذشته و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قدس خبر، به همت هیئت فرهنگی عمار قدس، یادواره سردار شهید حاج قاسم اصغری در منزل خانواده این شهید بزرگوار دفاع مقدس ، در قالب طرح منزل به منزل یاران که از سال گذشته و در منازل خانواده های معزز شهدای شهرستان قدس صورت میگرفت، برگزار شد.
مادر بزرگوار شهید والا مقام، حاج قاسم اصغری در خصوص زندگی پرفراز و نشیب فرزند خویش در سالهای پیش از شهادت در این یادواره گفت: او فردی خود ساخته و با تقوا و تابع و عاشق ولایت فقیه بود . خود سازی و عبادت به شکل یک برنامه مستمر در زندگی او درآمده بود با نماز و دعا انس دیرینه داشت . قرائت قرآن و خواندن نماز شب به طور مداوم ، از او فردی نورانی و جذاب ساخته بود .وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایمان حاج قاسم به اهمیت جهاد در راه امام و کشورش به قدری بود که حتی پس از مجروحیت شدید در حادثه ای که برای باز کردن مسیر رزمندگان به روی سیم خاردار خوابیده بود تا از روی وی گردان عبور کند، بدون مداوا به جبهه بازگشت و امیدوارم جوانان این انقلاب همگی این روحیه را داشته باشند تا از کشور و انقلاب دفاع کنند.
در ادامه این برنامه، رونمایی از کتاب "حاج قاسم" به قلم "حمید کاظمی صیاد" صورت گرفت  که شامل زندگی نامه و سیره حیات طیبه سردار شهید حاج قاسم اصغری است و در 21 فصل توسط این نویسنده انقلابی شهرقدسی به تحریر در آمده است.
حمید کاظمی نویسنده این کتاب در حاشیه این برنامه اظهار داشت: شرح جزئیات ویژه زندگی فرمانده گردان تخریب لشکر ده سیدالشهدا(ع)، سردار شهید حاج قاسم اصغری، افتخار بزرگی بود که نصیب این جانب شد  و امیدواریم با نشر این کتاب قدمی هرچند کوچک در راه حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا برای جوانان این مرز و بوم با این الگوی ملموس برداشته باشیم.
این یادواره با مداحی و روضه خوانی مداح اهل بیت محمد بهرامی پایان یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.