ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 17986
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۳۶
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
« امنیت »، کلیدواژه تبلیغاتی روحانی در انتخابات ۹۶ / امنیت را گفتگوی تلفنی آورد یا قاسم سلیمانی؟

« امنیت »، کلیدواژه تبلیغاتی روحانی در انتخابات ۹۶ / امنیت را گفتگوی تلفنی آورد یا قاسم سلیمانی؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، در انتخابات ها هر یک از کاندیداها قبل از ورود به صحنه کلیدواژه های تبلیغاتی خود را انتخاب می کنند تا با مانور دادن روی آنها بتوانند رای مردم را جمع آوری کنند و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، در انتخابات ها هر یک از کاندیداها قبل از ورود به صحنه کلیدواژه های تبلیغاتی خود را انتخاب می کنند تا با مانور دادن روی آنها بتوانند رای مردم را جمع آوری کنند و در واقع رای مردم تاییدی است بر انتخاب درست کلیدواژه ها.

روحانی در انتخابات ۹۲ به صورت رسمی از کلیدواژه تدبیر و امید و در حقیقت از کلیدوازه مذاکره استفاده کرد و با مانور دادن روی این مسئله که راه حل مشکلات اقتصادی در بیرون از کشور است و با گفتگو با آمریکا به عنوان کدخدای جهان می توان هم چرخ سانتریفیوژها را چرخاند، هم چرخ اقتصاد، توانست مردم را راضی کند که راه حل وی را برای برون رفت از مشکلات انتخاب کنند.

رئیس دولت یازدهم و تیم تبلیغاتی اش اما برای انتخابات ۹۶ به نظر می رسد کلیدواژه ای متفاوت انتخاب کرده است، واژه ای که قدرت رای آوری اش از پول هم بیشتر است و باید به تئورسین های تبلیغاتی روحانی بابت این انتخاب تبریک گفت.

کلیدواژه ” امنیت” انتخاب رئیس دولت یازدهم و همفکرانش برای رای آوردن است که البته انتخاب تازه ای نیست و در دوره های قبلی انتخابات نیز دیده شده بود که کاندیداها از این واژه برای تبلیغات استفاده کنند، اما نکته ای که اینبار آن را متمایز می کند شبکه ی سراسری دولتمردان برای تبلیغ این واژه است به نحوی که از شخص رئیس جمهور تا فرماندار و بخشدار و مدیرکل و رئیس اداره و استاد دانشگاه و … در یک شهرستان هم از این دستورالعمل پیروی می کنند.

به عنوان مثال می توانید چند نمونه از جدید ترین تبلیغات دولتمردان و حامیان دولت روحانی را در ذیل مشاهده کنید:

روحانی در  نشست با جوانان و نخبگان آذربایجان شرقی با اشاره به روزهای سرنوشت‌ساز انتخابات پیش‌رو، ادامه داد: مردم با حضور، ایثار و حماسه‌شان در خرداد ۹۲، کشور را در مسیر دیگری قرار دادند، با وحدت، امید و آینده‌نگریشان نه تنها ایران را امن کردند، بلکه برای منطقه نیز امنیت ساز شدند، بغداد و سرزمین‌های مقدس کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و همچنین سرزمین رقیه(س) و زینب(س) و عزیزان دیار شام را حفظ کردند./ پایگاه اطلاع رسانی دولت

جلایی‌پور استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت معتقد است در روزهای نزدیک به انتخابات یک جنبش اجتماعی موقتی شکل می‌گیرد و من و شما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم. این جنبش اجتماعی باید حول این مساله شکل بگیرد که مسایل اقتصادی را واقع‌بینانه با مردم طرح کنیم، دروغ نگوییم اما می‌شود تبلیغاتی حرف زد. ما می‌توانیم به مردم بگوییم اگر این دولت ادامه نداشته باشد ممکن است نرخ تورم مثل ونزوئلا حتی به ۴۰۰ درصد هم برسد. باید به مردم بگوییم ما در حال بیرون آمدن از چاه هستیم. آقای روحانی باید پرچمدار امنیت باشد و می‌تواند بگوید اگر برجام اتفاق نمی‌افتاد امنیت هم نبود./ساعت۲۴

روزنامه «اعتماد» در سرمقاله چهارشنبه ۳۰ فروردین با عنوان «امنیت پایدار؛ محور اصلی انتخابات» نوشت: برجام یکی از مقدمات لازم تحقق این امنیت است و نه بیشتر. بدون امنیت در سیاست داخلی و اقتصادی نمی‌توانیم بیکاری و نابسامانی را حل کنیم. بنابراین مفهوم امنیت همه‌جانبه و پایدار، مهم‌ترین موضوع محوری در انتخابات آینده است که زیربنای لازم برای افزایش اشتغال و رشد اقتصادی و ثبات و آرامش منطقه‌ای است. به عوامل و اجزای چنین امنیتی از جمله امنیت رسانه‌ای و اجتماعی در آینده اشاره خواهد شد./اعتماد

فرماندار آستانه اشرفیه در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: دولت‌ها یک جریان به‌هم‌پیوسته هستند که فعالیت آن‌ها باید در راستای منافع کشورها باشد و آن دولتی پیروز است که بتواند خطری را از کشور دور کند و منفعتی را برای کشور کسب نماید.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند و منشأ آثار خوبی باشد که در جای خود قابل‌ستایش است.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان گیلان با اشاره به اینکه ما توانستیم امنیت را به کشور برگردانیم و نگاه دنیا را به نگاه صلح جویانه در کشور تغییر دهیم، گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود که در دولت یازدهم روی داد./ ایلنا

سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان عصر چهارشنبه در همایش حضور حداکثری برای نانوایان شهرستان لاهیجان اظهار داشت: دور از انصاف است که عملکرد خوب دولت را زیر سئوال ببریم چراکه امروز جمهوری اسلامی با اقتدارترین و جزء امن ترین کشورهاست.
وی با اشاره به اینکه این امنیت بدون تدبیر بوجود نیامده، اضافه کرد: علاوه بر تلاش بزرگان کشور یکی از دلایل این امنیت را باید حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست.

حال پرسش اینجاست، آیا امنیت فعلی ایران حاصل مذاکرات دولت یازدهم و تیم اش یا ۱+۵ است و گفتگو های تلفنی و ارتباطات ایمیلی است یا این امنیت نتیجه تلاش های قاسم سلیمانی و یارانش در عراق و سوریه و لبنان و خونهای ریخته شده ۱۰۰۰ شهید مدافع حرم ایرانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.