ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17990
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۰۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی لرستان برگزار شد

دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی لرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی استان لرستان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در حسینه ثارالله خرم آباد برگزار شد. در این مراسم حسین محمدی مسئول بسیج دانشجویی لرستان د سخنانی با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی استان لرستان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در حسینه ثارالله خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم حسین محمدی مسئول بسیج دانشجویی لرستان د سخنانی با اشاره به اینکه لرستان ۱۳۵ دانشجو شهید دارد اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره نیز تجلیل از مقام شهدا و خانواده های شهدای دانشجو است.

وی همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجو و همچنین آرمان های آنها و ادامه راه امام(ره) را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد و گفت: همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در راه خدا از دیگر اهداف برگزار این کنگره بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان در ادامه سخنان خود گفت: دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی لرستان با همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و همچنین بسیج دانشجویی و با پشتیبانی دانشگاه لرستان برگزار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.