ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18004
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۳۴
  • 322 بازدید
  • ارسال توسط :
مدال برنز تیم کاتای شهید زین الدین قم در مسابقات قهرمانی کشور

مدال برنز تیم کاتای شهید زین الدین قم در مسابقات قهرمانی کشور

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در بخش کاتا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوبخش انفرادی و تیمی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و با درخشش تیم کاتای شهید زین الدین قم همراه بود. وی افزود: در این رقابت‌ها که روز […]

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در بخش کاتا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوبخش انفرادی و تیمی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و با درخشش تیم کاتای شهید زین الدین قم همراه بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها که روز شنبه با شرکت کاراته کاهای سراسر کشور برگزار شد تیم کاتای شهید زین الدین متشکل از سید مجید وکیلی، سید علی مصباحی و امیرحسین گلبهار توانست بر سکوی سوم بایستد و مدال برنز را از آن خود کرد.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم گفت: تیم کاتای شهید زین الدین قم در گام نخست با کاتای آنان تیم کرمان سه را با پنج پرچم مغلوب خود ساخت و  در بازی دوم خود نیز در مقابل تیم کرموندی لرستان با اجرای کاتای گوجوشیهو با پنج پرچم پیروز شد.

سلطانی بیان داشت: تیم شهید زین الدین در مرحله سوم نیز با اجرای کاتای کوسوکونشو بر تیم فارس ۲ غلبه کرد و به جمع چهار تیم راه یافت و در این دیدار تیم قم با نتیجه چهار بر یک بر حریف خود چیره شد.

وی عنوان کرد: نایب قهرمان لیگ آینده سازان در چهارمین دیدار خود با تیم کرمان یک با پنج پرچم مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رپه شارژ راه یافت و در جدول شانس مجدد هم تیم کاتای شهید زین الدین قم در مقابل تیم کرمان ۲ با اجرای کاتای پایکو به همراه و بونکای پیروز شد و به مدال برنز این رده سنی دست یافت.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم تصریح کرد:  کاتاروهای باشگاه شهید زین الدین به مربیگری علی سلطانی و سرپرستی علی صالح و جواد بهجتی به این رقابت‌ها اعزام شدند ضمن این که کاراته کاهای باشگاه شهید زین الدین در بخش کومیته هم که هفته گذشته در قم برگزار گردید دو مدال برنز کسب کردند حسین خدری و امیر حسین گلبهار دو برنزی این باشگاه در بخش کومیته بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.