ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18053
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی گرامیداشت روز ارتش

برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی گرامیداشت روز ارتش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ به همت شورای دانش آموزی و مدیریت مدرسه شهید هاشمی نژاد علی آباد کتول، اولین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزی گرامیداشت روز ارتش با شرکت چهار تیم برگزار گردید و تیم «شهدای مدافع حرم» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ به همت شورای دانش آموزی و مدیریت مدرسه شهید هاشمی نژاد علی آباد کتول، اولین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزی گرامیداشت روز ارتش با شرکت چهار تیم برگزار گردید و تیم «شهدای مدافع حرم» با شکست سایر رقبا به عنوان قهرمانی این دوره از بازیها دست یافت. تیم های شهدای چینو و اتحاد نیز عناوین دوم و سوم را از آن خود نمودند.

ابوالفضل زنگانه سرپرست برگزاری  این رقابت ها در گفتگو با خبرنگارما در خصوص اهداف برگزاری این رقابت ها  گفت: این مسابقات به منظور ایجاد شور و نشاط دانش آموزی و آشنا ساختن دانش آموزان با مناسبت ها و قدردانی از زحمات دلیر مردان ارتشی برگزار شد. امید واریم مدیران سایر مدارس و مسئولین ورزش شهرستان نیز در برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در شهر پیشقدم شوند و سعی نمایند با ترویج هر چه بیشتر ورزش و فعالیت های اجتماعی، جوانان را به سمت داشتن یک زندگی سالم و با نشاط سوق دهند.

در پایان این دوره از بازیها محمد امین زنگانه به عنوان بازیکن اخلاق و یونس حسین آبادی به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شدند.

اعضای تیم قهرمان: اشکان تخم افشان ، دانیال اقبالی فر ، ابوالفضل علی آبادی ، محمد مهدی اباذری پور( کاپیتان) و یونس حسین آبادی مربی و سرپرست تیم: علی کرد کتولی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.