ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18147
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
  • 299 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقاد شهید دیالمه به موسوی دو روز قبل از شهادتش در صحن مجلس

انتقاد شهید دیالمه به موسوی دو روز قبل از شهادتش در صحن مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ آقای عارف در حالی دیروز(3اردیبهشت) در اولین نطق خود خواهان رفع حصر موسوی و کروبی از سوی رییس جمهوری شده است که کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جدید و آقای روحانی باید پاسخگوی عملکرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ آقای عارف در حالی دیروز(3اردیبهشت) در اولین نطق خود خواهان رفع حصر موسوی و کروبی از سوی رییس جمهوری شده است که کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جدید و آقای روحانی باید پاسخگوی عملکرد و وعده‌های عملی نشده چهارساله خود به خصوص وعده محقق نشده اشتغال به نسل سوم باشد.

درحالی این درخواست از سوی محمدرضا عارف مطرح شده که غلامرضا حیدری دیگر نماینده مردم تهران خطاب به روحانی به عنوان رییس شورای امنیت خواسته است که از رهبری چنین تقاضایی داشته باشند.

ایشان نیز درحالی این درخواست را تکرار کرده و از شرایط سنی و سلامتی سران فتنه سخن گفته است -«اگر خدای‌نکرده اتفاقی که برای آقای هاشمی رخ داد برای این محصورین هم رخ دهد درشان نظام نخواهد بود»- که باید از این آقایان پرسید: چه کسی یا کسانی باعث شدند سال 88 فتنه‌ای بزرگ در کشور رخ دهد و تعداد زیادی از جوانان بی گناه این کشور کشته شوند؟

آیا درشان این نظام بود که افرادی که داعیه داران آنها از آنان به عنوان همراهان انقلاب یاد می‌کنند، به بهانه‌های واهی دست به بی قانونی و خیانتی بزنند که ثمره آن اغتشاش‌های چندین ماهه، ریختن خون‌های جوانان بی گناه و، بی حرمتی به ساحت امام حسین (ع)، پاره کردن عکس امام راحل و رهبرانقلاب و خسارت‌های میلیاردی به کشور و حیثیت نظام بود؟

این نماینده اصلاح‌طلب که بااطمینان از آقایان سران فتنه به عنوان نجیب‌ترین و باوفاترین‌ها به ملت یادکرده است، خوب است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جدید نسبت به مواضعشان کمی تأمل داشته و سخنان مقام معظم رهبری که چندین بار از تریبون‌ها در خصوص سران فتنه ایراد شد، را برای خود بازگو کنند.

و البته این سخن «غلامرضا حیدری" نماینده تهران که در تذکری به رئیس‌جمهور گفته،«اطمینان دارم که این بزرگواران از نجیب‌ترین با وفاترین‌ها به ملت هستند البته جای دارد که مراکز تحقیقاتی مثل مرکز تحقیقات استراتژیک، یک مطالعه عمیق انجام دهند که چگونه است از ابتدای انقلاب روسای جمهور، نخست وزیر و رواسای مجلس به حصر و حذف کشیده شده‌اند و این به صورت یک روند تبدیل شده است و جای تأمل دارد.» نیز خود جای تأمل دارد!

و اما نماینده مردمی که آقایان سران فتنه را از نجیب‌ترین و باوفاترین‌ها می‌داند خوب است این سخنان شهید عبدالحمید دیالمه در روز پنجم تیرماه سال 60 در صحن علنی مجلس و دو روز قبل از شهادتش را خوب به ذهن بسپارند که؛ «همین الان بعضی کاندیدا هستند برای بعضی وزارتخانه‌ها، که به اعتقاد من خط فکری‌شان درست نیست. ولی کاری نمی‌توانم بکنم تنها کاری که می‌توانم بکنم یک رأی منفی بدهم… یکی از نمونه‌ها سید حسین موسوی سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی است…موضوع گیری این روزنامه همانند روزنامه امت است به عنوان مثال ویژه نامه برای مصدق کار می‌کند اما حتی یک خط راجع به آیت الله کاشانی نمی‌نویسد…»

شهید دیالمه در ادامه این انتقاد خود عنوان کرده است: «نه تنها طرز فکر ایشان براساس موازین اسلامی نمی‌پسندم، طرز تفکر خانم ایشان را هم نمی‌پسندم، نمی‌پسندم یعنی نظر من نیست، نظر اسلام است… یکسری مزخرفات را به هم بافته به اسم اسلام، کسی می‌شناسد ایشان را؟ بله. زهرا رهنورد. همان کسی که کتاب‌های طلوع زن مسلمان، همگام با یوسف، قیام موسی را هرچه توانسته به هم بافته… زیاد سابقه اسلامی ندارد الان چه جور شد مفسر قرآن شد… در همین طلوع زن مسلمان تمام جملاتی که مربوط به علی علیه اسلام است به فارسی نوشته، بعد به عنوان تبلیغات ارتجاعیون علیه زن کوبیده هرکسی هم می‌خواند متوجه نمی‌شود.. حتی در عربی اینقدر بی سواد است که نفس واحده را مؤنث گرفته فکر کرده هرچه تای مؤنث گرفته حتماً مؤنث است..».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.