ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18175
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۴۴
  • 361 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح های پارس جنوبی حاصل تفکر انقلابی قرارگاه خاتم الانبیا/ درآمدهای قرارگاه در خدمت محرومیت زدایی است

افتتاح های پارس جنوبی حاصل تفکر انقلابی قرارگاه خاتم الانبیا/ درآمدهای قرارگاه در خدمت محرومیت زدایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده سپاهحضرت صاحب الزمان (عج) در سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: در یک چنین روزی با توجه به شرایطی که بعد از 22 بهمن در کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده سپاهحضرت صاحب الزمان (عج) در سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: در یک چنین روزی با توجه به شرایطی که بعد از 22 بهمن در کشور حادث شده بود تعدادی از فرماندهان به محضر حضرت امام راحل شرف یاب شده و وضعیت نیرو‌های مردمی که به صورت خود جوش گرد آمده بودند را گزارش دادند و همان روز حضرت امام فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سرارسر کشور صادر فرمودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی خاطر نشان کرد: تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مبتنی بر سوابق نظامی و مسلحانه ی قبل از  انقلاب نیست؛ یعنی سازمان هایی که قبل از انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه مسلحانه داشتند هیچ کدام نقشی در تاسیس سپاه پاسدارن نداشته و از آنجایی که امام راحل با جنگ مسلحانه در کشور حتی بر علیه رژیم ظاغوت مخالف بودند سپاه بر بستر مبارزه مسلحانه قبل از انقلاب شکل نگرفت.

وی یادآور شد: شاید اولین اتفاقی که می توان به عنوان ریشه تاسیس سپاه در ابتدای انقلاب یاد کرد، زمانی بود که حضرت امام قصد برگشت به کشور از تبعید داشته، بنابراین  شورای انقلاب به محوریت شهید مطهری و شهید بهشتی به دنبال سازماندهی یک نیروی مسلح برای  محافظت از امام بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)  با بیان اینکه سپاه در چنین بستری بر مبنای فرهنگ عاشورایی و علوی شکل گرفت، تاکید کرد: این تدبیر امام راحل(ره) بود که با توجه به عظمت انقلاب اسلامی، ضرورت داشت با وجود ارتش که وظیفه حفظ و حراست از مرزها را برعهده دارد یک نیروی متولد شده از درون انقلاب، حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن را بر عهده بگیرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه سپاه توانست با تقدیم هزاران شهید از داوطلبان مردمی که با انگیزه های علوی و عاشورایی به این نهاد مقدس پیوسته بودند در انجام این ماموریت خوش بدرخشد یادآور شد: اولین گروه از پاسداران برای دفع توطئه گنبد و کردستان بعد از فرمان امام راحل از همین اصفهان اعزام شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد : در دفاع مقدس سپاه توانست مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را خلق کند؛ مکتب دفاعی‌ که بر آمده از مکتب عاشورایی و علوی است نه راهبردهای نظامی تدریس شده در دانشکده های نظامی دنیا و این مکتب پاسخ گوی اشکال مختلف جنگ های دنیا از جنگ های نامنظم گرفته تا جنگ های شهری و … است.

وی تاکید کرد: مردم عزیز کشورمان بدانند که سپاه با یک کارنامه درخشان زیر نظر راهبردهای مقام معظم رهبری آمادگی دفاع از انقلاب و اسلام را در همه صحنه های بیرونی و داخلی کشور دارد.

سردار سلیمانی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را در داخل کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تشریح کرد: سپاه نمی تواند پاسدار انقلاب اسلامی باشد اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع نکند این بی معنی است سپاه، پاسدار انقلاب باشد، اما وقتی عده ای در داخل کشور بدنبال تضعیف نظام اسلامی هستند مقابل آنها ایستادگی نکند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه هم بر اساس همین اصل تشکیل شده و این امکانات را آورد و در خدمت پروژه هایی که دولت سفارش می دهد قرار داده است.

وی یادآور شد: در یک برهه از زمان در وزارت نفت قانون این بود که در پروژه های نفتی باید با شرکت های خارجی قرار داد بسته و پس از آن یک شرکت ایرانی شریک آن شود، وقتی قرارداد پارس جنوبی با کره ای ها بسته شد آنها تحت فشار کشور های غربی پروژه را رها کرده و آن زمان بود که قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه را بدست گرفت.

سلیمانی افزود: اگر ما بعد از اینکه خارجی ها پروژه را رها کردند دست روی دست می گذاشتیم، قطری ها همان طور که بزرگترین مخزن گازی دنیا را غارت کردند همچنان به غارت خود ادامه می دادند؛ پس از ورود قرارگاه بود که پیمانکاران دیگر وارد عرصه شده و به خود باوری رسیدند و این افتتاح های مختلف پارس جنوبی حاصل تفکر انقلابی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است.

این مقام ارشد سپاه اصفهان خاطرنشان کرد: این تصور که کارکنان قرارگاه همه پاسدار هستند یک تصور غلطی است بلکه کارکنان آن همین مهندسان فارغ التحصیل جویای کار در کشور بوده که تحت مدیریت جهادی قرارگاه قرار می گیرند و مخالفت با  این حرکت انقلابی مخالفت با پیشرفت و تحقق منافع ملی است.

وی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شرکتی شخصی نیست و درآمد آن  وارد خزانه و صرف محرومیت زدایی در بخش های مختلف می شود؛ بسیاری از پروژه های محرومیت زدایی در سراسر کشور حاصل درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء است.

سردار سلیمانی بیان کرد: انقلاب ما از مرحله سیاسی با سربلندی عبور و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد و وقتی دشمنان، انقلاب را وارد مرحله نظامی کردند مکتب دفاعی اسلام را تشکیل داد سپس دشمنان نظام را وارد مرحله امنیتی کردند که  از آن هم با سربلندی عبور کرد و الآن نظام را وارد جنگ اقتصادی کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها به دولت توصیه کردند که از توان بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه های اقتصادی استفاده کنند که سپاه در حال تلاش برای محرومیت زدایی است.

سردار سلیمانی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امروز در منطقه قلعه گنج کرمان با استفاده از مهندسان و کارشناسان متخصص چاه ها را بازسازی، EC آب را کاهش و زمین ها را تقسیم بندی کرده و در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

سلیمانی تاکید کرد: سپاه در هر عرصه ای که انقلاب نیاز داشته باشد وارد شده چرا که تکلیف سپاه هم همین است.

این فرمانده نظامی اظهار کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها می‌گویند ما برای رسیدن به اهداف خود در منطقه غرب آسیا باید سپاه را از میان برداریم،  این سخن کسانی است که بیش از 38 درصد از ثروت جهان و بیش از 50 درصد از قدرت نظامی جهان را در اختار دارند که نشان از عظمت انقلاب اسلامی و سپاه دارد.

سردار سلیمانی تصرح کرد: عامل موفقیت سپاه از مردم بودن، در میان مردم بودن و آشنا بودن با درد مردم است، سپاه مخالف با تبعیض و فساد اقتصادی است به همین خاطر به عنوان ضابط قضایی، کشف پرونده های بزرگ فساد اقتصادی را جز مسئولیت های خودش می داند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه به دنبال محرومیت زدایی است، گفت: این محرومیت هایی که در کشور به وجود آمده به این علت است که یک عده با نام جمهوری اسلامی و به دروغ دستورالعمل های بانک جهانی را با عنوان الگوهای توسعه در کشور اجرا کردند.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: شأن سپاه خیلی بزرگتر از آن است که در زیر چتر احزاب سیاسی قرار بگیرد و بدانیم سپاه زیر چتر ولایت به دنبال خدمت گذاری به مردم و پاسداری از انقلاب است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.