ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18201
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۳
  • 325 بازدید
  • ارسال توسط :

اعتلای اخلاق حرفه‌ای و مرجعیت علمی در علوم پزشکی پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فراخوان هجدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد. جشنواره آموزشی شهید مطهری  قرار است هفتم اردیبهشت‌ماه با محور تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سالن‌همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شود. بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فراخوان هجدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد.

جشنواره آموزشی شهید مطهری  قرار است هفتم اردیبهشت‌ماه با محور تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سالن‌همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شود.

بر اساس گزارش ایکنا بیش از 300 مقاله در آموزش پزشکی به هجدهمین جشنواره شهید مطهری ارسال و بیش از 2 هزار از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در آن حضور دارند.

حیطه‌های آینده‌نگری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی، حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم، آموزش پاسخگو و عدالت محور، توسعه راهبردی، هدفمند و ماموریت گرای برنامه‌های آموزش عالی سلامت، آمایش سرزمینی، ماموریت گرایی، تمرکززدایی و ارتقای توانمندی دانشگاه‌ها از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.

 همچنین اعتلای اخلاق حرفه‌ای، بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی، ارتقا نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی، اعتباربخشی موسسات و بیمارستان‌های آموزشی و توسعه و ارتقای زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی دیگر اهداف جشنواره آموزشی شهید مطهری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.