ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18258
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری ها به محله الرفاعی کشیده شد

درگیری ها به محله الرفاعی کشیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز، نیروهای عراقی در چهار روز گذشته موفق شدند محله های غربی موصل قدیم شامل محله های «الصحة و الثورة» را به طور کامل پاکسازی کنند و از روز گذشته عملیات جدیدی را از شمال محله «صحة» علیه مواضع گروه تروریستی داعش در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

نیروهای عراقی در چهار روز گذشته موفق شدند محله های غربی موصل قدیم شامل محله های «الصحة و الثورة» را به طور کامل پاکسازی کنند و از روز گذشته عملیات جدیدی را از شمال محله «صحة» علیه مواضع گروه تروریستی داعش در جنوب محله «الرفاعی» آغاز کرده اند و تا کنون موفق شدند با شکستن خطوط دفاعی تروریست ها وارد بخش جنوبی محله شوند و حدود ۲۶ تروریست داعش را کشته و تعدادی دیگری را زخمی کنند.

در صورتی که نیروهای عراقی موفق شوند محله راهبردی «الرفاعی» را به طور کامل پاکسازی کنند، تروریست های داعش در محله های جنوبی  از جمله «الزنجیلی، الشفاء،باب سنجار و موصل قدیم» به طور کامل در محاصره خواهند رفت.

 

 

عملیات در این مناطق به دلیل  وجود تک تیرنداز های داعش، تراکم ساختمانی، استفاده داعش از مردم به عنوان سپر دفاعی وسنگ اندازی امریکا با کندی پیش می رود.

درگیری ها در محور غربی محله «الزنجیلی» که با شرق محله الصحه هم مرز است به صورت پراکنده در جریان است.

در صورت پاکسازی محله الرفاعی نیروهای عراقی به سمت محله های «النجار،الزنجیلی» پیشروی خواهند کرد.

در یک ماه  گذشته نیروهای عراقی تلاش کردند با پیشروی از محله های «الدندان،الدواسة،العکیدات و نیروگاه» عملیات را برای پاکسازی بخش های جنوبی محله موصل قدیم آغاز کنند که با مقاومت تروریست ها ناکام ماندند.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده تعداد عناصر داعش باقی مانده در بخش آلوده موصل حدود ۸۴۵ نفر بوده است.

حدود ۳۰۰ هزار تن از اهالی شهر موصل همچنان در مناطق تحت اشغال داعش در شمال غرب شهر همچنان محاصره هستند.

در حال حاضر حدود ۱۷ درصد از شهر موصل تحت اشغال تروریست های داعش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، ۳۶ محله از ۴۱ محله  بخش غربی شهر موصل به طور کامل پاکسازی شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.