ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18290
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۵۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقه دختران بدمینتون باز 59 منطقه در پاسارگاد

برگزاری مسابقه دختران بدمینتون باز 59 منطقه در پاسارگاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از طنین پاسارگاد، صد و یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار پاسارگاد ورئیس این شورا و همچنین با حضور تمامی اعضاء در دفتر فرماندار پاسارگاد تشکیل شد. در این جلسه در خصوص هفته گرامیداشت مقام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از طنین پاسارگاد، صد و یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار پاسارگاد ورئیس این شورا و همچنین با حضور تمامی اعضاء در دفتر فرماندار پاسارگاد تشکیل شد.

در این جلسه در خصوص هفته گرامیداشت مقام معلم، برگزاری مسابقات آزمایشگاهی فیزیک استانی وهمچنین برگزاری مسابقات ورزشی بدمینتون دختران 59 منطقه آموزش وپرورش استان فارس در پاسارگاد و فروش املاک و مستغلات مازاد آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد بحث وتبادل نظر شد و تصمیمات لازم گرفته شد.

در این جلسه ابتدا رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد گفت: از چهارم اردیبهشت ماه پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی فیزیک مرحله استانی در مقطع متوسطه دوم پایه سوم رشته های تجربی و ریاضی فیزیک از 59 منطقه آموزش وپرورش استان فارس به میزبانی شهرستان پاسارگاد برگزار می شود.

وی از تمهیدات صورت گرفته برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات گزارشی ارائه کرد. ( قابل ذکر است که دانش آموزان از عصر امروز سوم اردبهشت ماه وارد سعادت شهر شده  واسکان داده می شوند).

 رحیمی از میزبانی مسابقات ورزشی بدمینتون دختران استان فارس به میزبانی شهرستان پاسارگاد خبرداد و گفت: در روزهای  11،10،9 اردیبهشت ماه دختران بدمینتون باز 59 منطقه آموزش و پرورش استان فارس در شهرستان پاسارگاد ودر سالن ورزشی شهید حاجی پور سعادت شهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رحیمی به املاک مازاد و بدون استفاده اداره آموزش و پرورش در روستاها اشاره کرد وگفت: بخشنامه فروش این املاک به دستمان رسیده وچنانچه شورای آموزش و پرورش نیز مصوب کند املاکی همچون مدارس روستایی بدون استفاده وزمینهای مربوط به این اداره به مزایده گذاشته شود و درآمد از حاصل از آن در شهرستان در موارد های نیاز آموزش و پرورش هزینه شود.

وی گفت: مدارسی در روستاها ساخته شده که حتی به مرحله بهره برداری هم نرسیده واستفاده نشده وی همچنین گفت: بعضی مدارس قدیمی ما مستهلک شده و یا با همکاری مردم مدارس جدید جایگزین شده وچنانچه کاربری مورد نیاز شهرستان داده شود می توان این املاک بدون استفاده را به مزایده گذاشت و به فروش رساند.

احمدی منش فرماندار پاسارگاد و رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: برای فروش املاک مازاد نباید عجولانه تصمیم گرفت و باید این کار بصورت کارشناسی و آینده نگری صورت گیرد و نباید کاری کرد که بعضی فکر کنند چوب حراج به املاک زده شده است. 

رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: باید از تمامی مکانهای مازاد مستند ساخته شود و ثبت در پرونده شود تا آیندگان بدانند که اگر املاکی فروخته شده در چه وضعیتی بوده است.

احمدی منش دستور یک تیم کارشناسی را صادر کرد وگفت: این تیم کارشناسی باید املاک مازاد را با توجه به موقعیت روستا وبافت جمعیتی مشخص کند تا در آینده دچار مشکل نشویم.

فرماندار پاسارگاد درخصوص گرامیداشت روز معلم گفت: ما دوست داریم که روز معلم به بهترین شیوه برگزار شود که همه عواملی که در طول سال زحمت کشیده اند از آنان قدردانی شود، هم  بهترینها شناسایی شوند در تمام مقاطع تحصیلی واز آنان تجلیل شود و یکی هم به بحث محتوایی توجه شود.

وی گفت: دراین روز باید به جایگاه معلم وشان و منزلت معلم پرداخته شود وسخنرانان در بعد دینی واجتماعی جایگاه معلم سخن بگویند.

شهردار سعادت شهر نیز گفت: هرملکی که بخواهد تغییر کاربری داده شود هزینه  بالایی در بردارد.

وی گفت: ممکن است که در یک مقطع زمانی به خاطر افت جمعیت نیاز به بعضی مدارس نداشته باشیم اما نباید تصمیم سریع تصمیم گرفت وباید به چشم انداز بالای 20 سال نگاه کرد.

http://www.upsara.com/images/lb0g_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B4%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B3%DB%B3%DB%B9%DB%B4%DB%B6.jpg

http://www.upsara.com/images/xln3_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B4%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B0%DB%B2%DB%B7.jpg

 

http://www.upsara.com/images/3nnn_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B4%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B0%DB%B5%DB%B5.jpg

http://www.upsara.com/images/io01_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B4%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B1%DB%B0%DB%B5.jpg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.