ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18308
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۱۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
صعود کوهنوردان شهر هرند به قله سره در گردنه ملا احمد

صعود کوهنوردان شهر هرند به قله سره در گردنه ملا احمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ هیات کوهنوردی بخش جلگه اصفهان عصر دیروز، هشتمین برنامه خود را با همکاری و تعامل با ورزشکاران آکادمی تخصصی والیبال بخش جلگه برگزار کرد. در این صعود که به قله سره در سلسله کوه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ هیات کوهنوردی بخش جلگه اصفهان عصر دیروز، هشتمین برنامه خود را با همکاری و تعامل با ورزشکاران آکادمی تخصصی والیبال بخش جلگه برگزار کرد.

در این صعود که به قله سره در سلسله کوه های فلات مرکزی ایران انجام شد، ورزشکاران هرندی با همدلی و اتحاد پس از صعود به قله و فتح بلندترین قسمت این کوه با شعار همیشگی خود (کوه روحیه جوانی) صعود خود را بر طبق معمول و این بار تقدیم‌ به شهید احمد ناظمی هرندی کردند تا نام شهدا حتی در بلندترین ارتفاعات نیز زنده بماند.

اما در حاشیه این ورزش، رییس هیات کوهنوردی بخش جلگه، ضمن قدردانی از ورزشکاران، هدف از این همایش ها را دمیدن شادابی و طراوت در کالبد انسان ها دانست و اعلام کرد: راه برای معرفی طبیعت بکری که خداوند در اختیار ما قرار داده است از دل همین کوه ها و عظمت الهی به وجود خواهد آمد.

امان الله حداد، منطقه شرق اصفهان را طلایه دار ورزش دانست و گفت: طلای ناب طبیعت در شرق اصفهان چشمگیر است و با اینگونه برنامه ها موجب معرفی این مناطق خواهیم شد.

وی در پایان اعلام کرد: علاقه مندان کلیه بخش ها نیز می توانند در این برنامه ها از جمله صعود های مختلف و کویرنوردی نیز شرکت داشته باشند.

بر اساس تصمیم گیری هیات کوهنوردی و صعود های آزاد بخش جلگه هر صعود تقدیم به یکی از شهدای انقلاب اسلامی خواهد شد تا نام این عزیزان نشانگر راه پیروزی برای مردمان ما باشد.

photo_2017-04-24_13-21-40 photo_2017-04-24_13-21-44 photo_2017-04-24_13-21-47

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.