ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18401
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۲۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند

افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم و مدافع حرم استان قم با حضور خانواده های شهدا اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد.   در این مراسم پس از قرائت قرآن، سردار اهوازیان به روایتگری از دوران دفاع مقدس […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم و مدافع حرم استان قم با حضور خانواده های شهدا اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد.

 

در این مراسم پس از قرائت قرآن، سردار اهوازیان به روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخت و شهید علم الهدی را الگویی برای جوانان دانشجو دانست و با انتقاد از دولتمردان گفت: متاسفانه در کشور کارهایی صورت می گیرد که الگوها به عبرت و عبرت ها به الگو تبدیل شوند که انشاءالله این نخواهد شد.

 

وی پس از آن به پرده برداری از سختی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق پرداخت و افزود:‌ما زمانی وارد سوریه شدیم که داعش روی دیوارهای حرم حضرت زینب (س) نوشته بود بعد از اسد نوبت توست در آن زمان 90 درصد خاک سوریه در دست داعش بود؛ اما هم اکنون فقط 8 درصد در تسلط آنهاست.

 

وی همچنین با انتقاد از سیاست خارجی فعلی گفت: چرا یکی از مسئولان دولتی در مراسم شهدای مدافع حرم شرکت نکرده است؟ این چه فکر مسمومی است که راه انداخته اید که مدافعان حرم برای پول می روند؛ آیا نجومی بگيران برای پول کار می کنند یا آنها که جانشان را در راه دفاع از حرم اهلبیت (ع) فدا می کنند؟"

 

وی در پایان به مسئله انتخابات پرداخت و افزود: به هرکس با هر لباس و هر سمتی اعتماد نکنید؛ بلکه انتخاب شما براساس معیار انقلابی بودن و خط شهدا و ولایت باشد.

پس از آن حجت الاسلام سید حسین مومنی، سخنران مذهبی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم یاد کرد و سپس به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: ما فردی که بی ادب و خارج از خط ولایت فقیه باشد را نمی‌خواهیم؛ افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند.

 

پس از سخنرانی وی این مراسم با اجرای گروه سرود دانشگاه و مارش نظامی و مداحی حاج علی مالکی نژاد به کار خود پایان داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.