ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18532
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۲۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
گاردین: با سقوط داعش، خارجی‌های عضو این گروهک سوریه را ترک می‌کنند

گاردین: با سقوط داعش، خارجی‌های عضو این گروهک سوریه را ترک می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از خارجی‌های عضو داعش با ترک این گروهک تروریستی در سوریه به سوی ترکیه گریخته‌اند. روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی نوشت، دو شهروند انگلیسی و یک شهروند آمریکایی در میان ده‌ها نفری هستند که با جدایی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از خارجی‌های عضو داعش با ترک این گروهک تروریستی در سوریه به سوی ترکیه گریخته‌اند.

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی نوشت، دو شهروند انگلیسی و یک شهروند آمریکایی در میان ده‌ها نفری هستند که با جدایی از داعش در مرز ترکیه دستگیر شده یا خود را تسلیم کرده‌اند.

این روزنامه انگلیسی ادامه داد با سقوط قدرت داعش در سوریه و عراق طی روزها و هفته‌های اخیر ده‌ها نفر که مدتی طولانی در کنار داعش بوده و به این گروهک ملحق شده بودند، به سوی ترکیه رفته‌اند.

مقامات ترکیه‌ای گفته‌اند یک زن و شوهر انگلیسی، یک مرد آمریکایی به همراه همسر سوریه‌ای خود،‌ دو زن مصری که شوهرانشان را در عراق و سوریه از دست داده‌اند، همگی با جدا شدن از داعش به مرز ترکیه رفتند.

گاردین افزود، این دو انگلیسی اگر به کشور بازگردند بر اساس لایحه تروریسم و به دلیل مبارزه کردن برای داعش با مجازات‌هایی روبرو خواهند شد.

مقامات اروپایی و ترکیه‌ای گفته‌اند اخیرا تعدادی از افرادی که از سال 2013 به داعش ملحق شده بودند ضمن تماس با سفارت‌خانه کشورهای خود خواستار بازگشت به کشورشان هستند.

به نظر می‌رسد 30 هزار خارجی برای پیوستن به داعش وارد سوریه‌ شده‌اند. دولت آمریکا تخمین زده است از این میان تا کنون می‌بایست 25 هزار نفر کشته شده باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.