ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18653
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۲۶
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
آقای آشنا، بهتر است بیش‌تر مراقب ادبیات خود باشید!/ مسئولان دولت به ریل سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه بازگردند

آقای آشنا، بهتر است بیش‌تر مراقب ادبیات خود باشید!/ مسئولان دولت به ریل سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه بازگردند

سعید توانا راد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: این که از مناظره‌ زنده و به چالش کشیده شدن توانایی‌های رئیستان تا این حد واهمه دارید، نشانه‌ ناتوانی شما در اقناع مردم و حجم اعمال اشتباه شماست، بهتر است با این […]

سعید توانا راد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: این که از مناظره‌ زنده و به چالش کشیده شدن توانایی‌های رئیستان تا این حد واهمه دارید، نشانه‌ ناتوانی شما در اقناع مردم و حجم اعمال اشتباه شماست، بهتر است با این شرایط از جلوی ملت کنار بروید وگرنه مردم شما را در مسیر پیشرفت زیر لگد له می‌کنند!

وی افزود: فرمودید که نامزدهای انتخابات باید مثل سگ از مجری بترسند! گرچه بی‌ادبانه و توهین‌آمیز سخن می‌گویید و از عصبانیت، رگ گردنتان بیرون زده، اما ذات حرف کاملا درست است، مجری مناظرات باید بی‌طرف و قاطع باشد. شما که قائل به چنین چیزی هستید، به چه حقی مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را شهر به شهر دنبال خود راه انداخته‌اید؟

توانا راد اظهار داشت: با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود. آقای روحانی هم یکی از نامزدها هستند؛ با این شرایط، چطور از مجری برنامه‌های انتخاباتی خودشان باید بترسند؟! رئیس دولت پس از 4 سال در جا زدن، امروز باید پاسخ ناکارآمدی‌ها و دروغ‌های مسئولان و فسادهای آقازاده‌ها و برادرهای مسئولانش را بدهد و برای مردم روشن کند که هزاران میلیارد تومان فساد مالی و حقوق نجومی در این دولت برای چه بوده است؟

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) ادامه داد: ترس شما از چیست؟ وقتی آقای جهانگیری را دارید و دارید و افتتاح‌های مکرّر هم انجام می‌دهید و سهام عدالت را هم که به جریان انداخته‌اید. روزنامه‌های زنجیره‌ای و دولتی هم که عکس‌های صفحه اولشان کاملاً در راستای اهداف شماست!

وی اضافه کرد: بنده به آقای آشنا خرده نمی‌گیرم! مشکل از بزرگ‌تر ایشان است که هر توهینی دلش خواست به مردم و منتقدان دولت فشل و غرب‌گرای خود کردند و با ادبیات سیخ و سنگ و منقل صحبت کردند و از نجابت و آرامش مردم سوء استفاده کردند! پیشنهاد می‌کنم اعضای کابینه و ستاد آقای روحانی، ادبیات توهین‌محور و زشت‌شان را عوض کنند و به ریل سیاست ورزی اخلاق‌مدارانه بازگردند، باشد که اندک احتمال دو دوره‌ای شدن دولت موسوم به اعتدال هم از بین نرود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.