ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18685
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
گلستان میزبان شهید امنیت مرزبانی خواهد بود/ برنامه های تشیع به زودی اعلام می شود+عکس

گلستان میزبان شهید امنیت مرزبانی خواهد بود/ برنامه های تشیع به زودی اعلام می شود+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ سرهنگ "ولی ا… رضایی نژاد"  فرمانده مرزبانی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از شهادت یک سرباز گلستانی در درگیری با اشرار در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان در شرق کشور خبر داد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ سرهنگ "ولی ا… رضایی نژاد"  فرمانده مرزبانی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از شهادت یک سرباز گلستانی در درگیری با اشرار در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان در شرق کشور خبر داد.

وی افزود: پیکر این شهید بزرگوار به همرا 8 شهید دیگر فردا( جمعه) در مشهد الرضا تشیع خواهد شد و پیکر شهید سرافراز گلستانی پس از مراسم تشیع در مشهد الرضا، به استان گلستان منتقل خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در پاسخ یه این سوال که آیین تشیع و خاکسپاری این شهید بزرگوار چه زمانی خواهد بود، تصریح کرد: پس از تصمیم گیری با مسئولان، زمان و مکان تشیع این شهید گرانقدر در گلستان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، شهید "معین بیانی" مدافع وطن، ساکن استان گلستان شهرستان رامیان روستای گلند می باشد.

443

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کاسب امین؛ در پی حمله ناجوانمردانه شماری از تروریست‌ها که همواره درصد ضربه زدن و ناامن کردن کشور عزیزمان ایران هستند، متأسفانه در روز گذشته از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به‌سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه شد که تعداد 9 تن از مردان مرد و حارثان و حافظان مرزهای کشورمان به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.