ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18772
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۱
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
باید افرادی را انتخاب کنیم که در برابر دشمن موضع گیری صحیحی داشته باشند

باید افرادی را انتخاب کنیم که در برابر دشمن موضع گیری صحیحی داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد حجت الاسلام " علاء دولتشاهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی گفت: امسال هفته عقیدتی سیاسی مصادف با سالروز ولادت ائمه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد حجت الاسلام " علاء دولتشاهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی گفت: امسال هفته عقیدتی سیاسی مصادف با سالروز ولادت ائمه اطهار امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) است و این هفته فرصتی برای احیای فکر ناب اسلامی است.

 

وی اضافه کرد: در هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نیاز است که اندیشه های ناب شهید مطهری تبیین شود و بهترین بستر برای تحقق دیندار کردن، هفته عقیدتی سیاسی است.

 

به گفته وی شهید مطهری با شهادت خود مجاهدت علمی را اثبات کرد و باید تلاش کرد تا شرایط لازم برای معرفی آثار ارزشمند شهید مطهری  فراهم شود چرا که مطالعه آثار این شهید اثرات زیادی را به دنبال دارد.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: باید در انتخابات کسانی را هدایت کنیم که صادق باشند و در برابر دشمنان بتوانند مواضع صحیحی داشته و اقتدار ملی را خدشه دار نکنند و این افراد رضایت خدا را قرار است جلب کنند و داشتن صداقت سبب می شود تا انسان این رضایت را جلب کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بروجرد اشاره کرد و افزود: 19 عنوان برنامه در این هفته برگزار می شود که دیدار با سه خانواده شهدای معلم، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، مسابقه کتابخوانی، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، اجرای مسابقات ورزشی و تجلیل از معلمان از مهمترین برنامه های این هفته در بروجرد است.

 

به گفته وی معلمان در جامعه نقش مهمی را بر عهده دارند چرا که این افراد هدایت فکری و تربیتی قشری اثر گذار و مدیران آینده کشور را عهده دار هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.