ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18815
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
  • 400 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام برنامه های سپاه برخوار همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم

اعلام برنامه های سپاه برخوار همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگویی گفت: سپاه امسال به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت روز معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه برنامه های متعددی را اجرا می کند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگویی گفت: سپاه امسال به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت روز معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه برنامه های متعددی را اجرا می کند.

حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی افزود: دوازدهم اردیبهشت ۹۶ مصادف با سی و هشتمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری (ره) فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت که تحت عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: تبیین شعار راهبردی سال، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیروزی، تثبیت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین فرایند انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت مطهری (ره) در سپاه و بسیج است.

مطلبی فشارکی در ادامه بارزترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار را اجرای مراسم بزرگداشت استاد شهید طبق سالیان قبل در گلستان شهدای اصفهان با حضور پایوران و مربیان مرتبط و فعال و فرماندهان حوزه های فعال در زمینه برنامه های عقیدتی عنوان کرد.

این مسئول در پایان به برپایی نمایشگاه های کتاب و نشر اندیشه های شهید مطهری (ره) در پایگاه های تابعه بسیج، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در حوزه دانش آموزی و واحدهای تابعه، تشویق و تجلیل مربیان فعال و مرتبط با عقیدتی سیاسی ناحیه به عنوان برنامه های شاخص سپاه برخوار در هفته عقیدتی اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.