ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18854
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
  • 183 بازدید
  • ارسال توسط :
دو اثر از «محمدرضا سرشار» در راه شهر آفتاب

دو اثر از «محمدرضا سرشار» در راه شهر آفتاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا سرشار درباره این کتاب گفت: داستان این کتاب برگرفته از دشمنی‌های آشکار و پنهان ابولهب و همسر او با پیامبر و دین مبین اسلام است. سرشار همچنین اظهار داشت: این کتاب قبلا در یکی از انتشاراتی‌ها منتشر شده که پس از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا سرشار درباره این کتاب گفت: داستان این کتاب برگرفته از دشمنی‌های آشکار و پنهان ابولهب و همسر او با پیامبر و دین مبین اسلام است.

سرشار همچنین اظهار داشت: این کتاب قبلا در یکی از انتشاراتی‌ها منتشر شده که پس از طرح تجمیع آثار نویسندگان شاخص در انتشارات سوره مهر، تصمیم گرفتم این کتاب در سوره مهر منتشر شود.

 این نویسنده درباره اثر دیگرش به نام «به دنبال پدر» اظهار داشت: این اثر مربوط به نوشته‌ها و آثار باقی مانده از شهید علیرضا شاهی است. او در سن 19 سالگی برای جمع آوری اطلاعات کتابش به جبهه جنگ می‌رود و در آنجا به شهادت می‌رسد.

سرشار گفت: از این نویسنده شهید کتابی به چاپ نرسید، ولی داستان‌های کوتاه زیادی از او در مجلاتی مانند کیهان بچه‌ها و… چاپ شده بود که توانستم با جمع‌آوری این داستان‌ها و خاطرات شهید شاهی کتاب «به دنبال پدر» را منتشر کنم.

 نویسنده ادامه داد: بعد از چاپ اول کتاب در دهه 80 در انتشارات حوزه هنری، این اثر به فراموشی سپرده شد و تاکنون نایاب بود که اکنون با پیگیری دوباره من و مکاتبه با سوره مهر به چاپ مجدد رسیده است.

وی افزود: نویسندگان برای شناساندن انقلاب و دفاع مقدس تلاش بسیاری کرده‌اند ولی این آثار گوشه کوچکی از رویداد بزرگ انقلاب و دفاع مقدس است و کار بیشتری نیاز هست تا حق مطلب ادا شود.

وی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: بنده چون از دور نظاره‌گر هستم درباره مسائل فنی و تخصصی نمایشگاه نظری ندارم ولی به اعتقاد من محل برگزاری نمایشگاه مناسب نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.