ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18885
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۳
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ: برجام اثر منفی بر اقتصاد آمریکا دارد

ترامپ: برجام اثر منفی بر اقتصاد آمریکا دارد

العالم – آمریکا «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم یکصدمین روز آغاز دوره ریاست‌جمهوری خود در پنسیلوانیا اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران اثر منفی بر اقتصاد آمریکا داشته است. بنا بر گزارش شبکه «فاکس نیوز»، ترامپ در ادامه سخنرانی خود گفت، «ما هر توافقی را که از منافع کشورمان حفاظت نکند، متوقف خواهیم کرد…تعهد […]

العالم – آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم یکصدمین روز آغاز دوره ریاست‌جمهوری خود در پنسیلوانیا اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران اثر منفی بر اقتصاد آمریکا داشته است.

بنا بر گزارش شبکه «فاکس نیوز»، ترامپ در ادامه سخنرانی خود گفت، «ما هر توافقی را که از منافع کشورمان حفاظت نکند، متوقف خواهیم کرد…تعهد به توافق هسته‌ای با ایران به منافع آمریکا آسیب خواهد رساند».

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه اعلام کرد که دولت او طی صد روز گذشته دستاوردهای بسیاری داشته است که از جمله این دستاوردها می‌توان به امضای 29 فرمان اجرایی اشاره کرد که در تاریخ آمریکا بی‌سابقه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود تأکید کرد: «ما در آغاز راه برای بازگرداندن شکوه سابق به آمریکا هستیم… دولت قبل یک آشوب و هرج و مرج بی‌سابقه برای ما به ارمغان گذاشته است… اما ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا آمریکا را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم».

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه یک بار دیگر ایجاد دیوار مرزی با مکزیک را متعهد شد و اشاره کرد: «ما دستاوردهای بسیاری در زمینه ایجاد امنیت و کنترل مرزها داشته‌ایم».

ترامپ افزود: «دولت بسیار ضعیف قبلی اجازه داده بود که هزاران و هزاران نفر از اعضای گروه‌های جنایتکار وارد مرزهای ما شوند… از زمان به قدرت رسیدن من، ما موفق شده‌ایم 73 درصد ورود غیرقانونی از سمت مرزهای جنوبی خود را متوقف کنیم… ما به دیوار احتیاج داریم و این دیوار را خواهیم ساخت تا اطمینان حاصل کنیم که امنیت شما تضمین شده است… ما از جان مردم آمریکا حفاظت می‌کنیم…ما تمام گروه‌های جنایتکار و کارتل‌های قاچاق را که وارد کشور شده‌اند نابود خواهیم کرد».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله کره شمالی اشاره کرد و گفت: «چین احتمالا به ما درباره موضوع کره شمالی کمک خواهد کرد… من صادقانه معتقدم که رئیس‌جمهور چین سخت در تلاش است تا به مسئله کره شمالی رسیدگی کند».

رئیس جمهوری آمریکا به موضوع داعش و اقدامات تروریستی نیروهای داعش در جهان نیز اشاره کرد و گفت: «ما قصد داریم تروریست‌های اسلام‌گرای افراطی را خارج از کشورمان نگه داریم…نیازی نیست اعتراف کنیم که چه کسانی می‌خواهند آمریکایی‌های بی‌گناه را بکشند و به آنها آسیب برسانند….ما به تلاش خود پایان نخواهیم داد تا زمانی که داعش نابود شود.»

ترامپ در پایان تأکید کرد: «ما با یکدگیر آمریکا را دوباره قدرتمند خواهیم ساخت و دوباره آمریکا را سربلند و باشکوه خواهم داشت…ما دوباره آمریکا را ایمن خواهیم ساخت».

خبرگزاری فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.