ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18928
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۵۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
امام حسین (ع) کشته دروغ‌های شاخ‌دار و وعده‌های مدت‌دار!

امام حسین (ع) کشته دروغ‌های شاخ‌دار و وعده‌های مدت‌دار!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عصری که در آن زندگی می‌‌کنیم عصر اطلاعات است، اطلاعات و پیام‌ها به سرعت نور انتقال پیدا می‌‌کنند و مخاطب را در حوزه تاثیرات خویش قرار می‌‌دهند و شاید نتوان کسی را پیدا نمود که در حوزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عصری که در آن زندگی می‌‌کنیم عصر اطلاعات است، اطلاعات و پیام‌ها به سرعت نور انتقال پیدا می‌‌کنند و مخاطب را در حوزه تاثیرات خویش قرار می‌‌دهند و شاید نتوان کسی را پیدا نمود که در حوزه تاثیرات این پیام‌ها قرار نگیرد.

صبح که از خانه بیرون می‌‌زنیم تا عصر و شب لحظه لحظه در شکارگاه پیام‌های خودآگاه و ناخودآگاه قرار می‌‌گیریم. از تابلوهای بزرگ و کوچک گرفته تا فریادهای در گلومانده نان خشکی و فروشنده‌های دوره گرد تا نمادهای منقوش یا مکتوب روی مانتوها و پیراهن‌ها هر کدام سیگنال‌های خاصی را به ذهن یا قلب ما انتقال می‌‌دهد.

در این میان دشمنان تلاشگر و کاربلد این ملت، با روش‌های پیشرفته در حال جهت‌دهی و هدایت فکری مردم کشورهای هدف می‌‌باشند و این سنت از قدیم الایام در میان حکام معمول بوده است و بیشترین مظلومیت پیشوایان دینی نه از جهت محرومیت ظاهری و مادی و زندان و شکنجه که از جهت فاصله  ادراک معنایی و شعور با مخاطبین‌شان بوده است.

دستگاه تبلیغاتی بنی امیه به رهبری معاویه و معاونش عمروعاص به قدری چهره علی (ع) و فرزندانش را در اذهان عمومی مشوش کرده بودند که برخی از قاتلین سپاه کفر حاضر در کربلا قربه الی الله به پیکر نیمه جام میوه دل رسول الله سنگ می‌زدند.

تبلیغ کرده بودند که علی (ع) قاتل صدها تن از بنی امیه است که بدون هیچ گناهی از دم تیغ او گذشته‌اند! آنقدر گفتند و شنیدند که روز عاشورا وقتی امام علیه السلام قصد اقامه نماز ظهر را به جماعت داشتند و صدای اذان علی اکبر حسین در صحرا طنین انداز شد برخی‌ها با خود گفتند: مگر حسین بن علی که پدرش قاتل پدران ماست و در سودای حکومت بر عرب قصد جان ما را نموده است ، نماز هم می‌‌خواند؟

امروز هم میدان همان میدان است و جنگ همان جنگ، امام حسین علیه السلام کشته شمشیرهای عریان عرب و لگد کوب سم اسبان تازه نعل شده شان نشد بلکه دروغ های شاخدار حزب معاویه و یزید و وعده‌های مزد و مواجب به برخی مزدوران و وعده حکومت ری به برخی‌ها ! سبب شد مردم با شمشیرهایشان به بقای تجارت دین و حکومت اشراف و غارتگران بیت المال مسلمین رای دهند و علی‌ها و حسین‌های تاریخ را به جرم کشتن و اعدام منافقین و معاندین به مسلخ تاریخ بکشانند.

امروز نیز آش همان آش و کاسه همان کاسه است و رسانه‌های حق کش باطل شاد کن با دمیدن در بوق سیاه نمایی یاران انقلاب ، می‌خواهند جای محکوم و حاکم و متهم و قاضی را عوض کنند. رویشان سیاه باد که برای چند روز ریاست دنیوی چهره ننگین سیاه روی ترین تروریست‌های عالم را تطهیر می‌کنند و طعنه به مقام قدسی امام هشتم می‌زنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.