ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 18969
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

عظمتِ روح، صبر و تحمّل جانباز، الهام بخشِ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازپیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازپیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:
مقام معظم رهبری :
یک‌وقت در مورد جانبازها فکر مى‌کردم، که به نظرم رسید گاهى فضیلت آنها از شهدا هم بیشتر است.
بسمه تعالی
جانبازان ، اَسنادِ شرف و یادگارهای معطّرِ آن روزگارند که به فتوای امام ، درهای بهشت از جبهه های غرب تا جنوب ، به روی عاشقان گشوده شده بود .
جانبازان ، اسماعیل های از منا برگشته و زخمیانِ  تیغ شهادت اند . پاکبازانی که عِطرِ شهادت را ، به مشامِ  جانمان می رسانند و فضای جامعه را معطّر می سازند.
جانبازان شهیدانِ زنده ی اسلام و شاهدانِ سربلندِ انقلابند . سندِ  مجسّمِ اخلاص و ایثارند ، دیباچه ی شرفِ امّتند ،  جانبازان ، عِطرِ شهادت را به مشامِ جانمان می رسانند و فضای جامعه را معطّر می سازند .
با چراغ داغی که در دل دارند و مشعلِ صبری که بر کف گرفته اند ، راهِ  زندگیمان را روشن و بی ابهام می سازند!
اگر دست و پایی داده اند ، در فضای عرفان ،  بال و پری یافته اند .
اگر رفتن را ، از آنان گرفته اند  ، در وادی سلوک پیشتازند .
اگر « دیده » داده اند ، دید گرفته اند ، اگر بصرشان رفته ، بصیرت یافته اند ، جانبازی شان ، مدرکِ  جهاد و سندِ  مقاومت است .
جانبازان  ، در میانِ  امّتِ  اسلام  ، چَشمند و چراغ .
جانبازان ، یادگارِ  هشت سال دفاعِ  از قرآنند .
عظمتِ  روحشان و صبر و تحمّلشان  ، الهام بخشِ  ماست .
جانبازان ، یادگارِ  حماسه و سند ایثار و اخلاصند . پاکبازانی هستندکه عِطرِ شهادت را ،  به مشامِ  جانمان می رسانند .
کسانی که برای سلامتِ  انقلاب و سربلندی اسلام ، سلامتی خود را فدا کرده  ، نورانیّتی ابدی دارند و رضای حق ، مونس و همدمِ  همیشگی آنها هستند .
روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) در وقایع دفاع مقدّس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درسها و پیامهای زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند. این روز به تمامی ملت ایران تبریک باد و توفیق روز افزون را از درگاه ابدیت برای همگان آرزو مندم.
محمد تقی عزیزی
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.