ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19028
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
«جشن الفبا» با حضور کلاس اولی‌ها در کرمانشاه برگزار شد

«جشن الفبا» با حضور کلاس اولی‌ها در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم «جشن الفبا» عصر امروز دوشنبه با حضور دانش آموزان کلاس اول، بشکرانه یادگیری الفبا، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد. این مراسم به همت دبستان شهید سهراب یار مرادی کرمانشاه با حضور دانش آموزان کلاس اول مدرسه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم «جشن الفبا» عصر امروز دوشنبه با حضور دانش آموزان کلاس اول، بشکرانه یادگیری الفبا، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم به همت دبستان شهید سهراب یار مرادی کرمانشاه با حضور دانش آموزان کلاس اول مدرسه شهید یار مرادی و والدین دانش آموزان و معلمان مربوطه صورت گرفت.

 نسرین بهادری، مدیر مدرسه شهید سهراب یارمرادی در این مراسم اظهار داشت: این جشن ویژه دانش آموزان کلاس اول که حروف الفبا را یاد گرفته اند، است.

بهادری افزود: اردیبهشت هر سال در تمام مدارس ابتدایی، به شکرانه یادگیری حروف الفبا این جشن برگزار می‌شود. در دبستان شهید سهراب یار مرادی ۱۶۰ دانش آموز در قالب پنج کلاس وجود دارد.

وی با تقدیر از معلمان تلاشگر گفت: در مدرسه برای هر کلاس یک کتابخانه تهیه و نمازخانه را به طور شایسته آماده کردیم و برای آشنایی بچه ها با خطرات آتش سوزی، آنها را به بازدید مراکز آتشنشانی بردیم و برای سال آینده در نظر داریم هر کلاس را مجهز به کامپیوتر نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.