ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19075
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۱۷
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
الازهر نسبت به پیوستن جوانان ترکیه‌ای به داعش هشدار داد

الازهر نسبت به پیوستن جوانان ترکیه‌ای به داعش هشدار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مرکز دیده‌بان فتواهای تکفیری الازهر با رصد سرودی به زبان ترکی از سوی گروه تروریستی داعش نسبت به تشویق جوانان ترکی برای ترک کشورشان و پیوستن به صف تروریست‌های داعش هشدار داد. این سرود، حاکمان را کافر و علما را فاسق توصیف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مرکز دیده‌بان فتواهای تکفیری الازهر با رصد سرودی به زبان ترکی از سوی گروه تروریستی داعش نسبت به تشویق جوانان ترکی برای ترک کشورشان و پیوستن به صف تروریست‌های داعش هشدار داد.

این سرود، حاکمان را کافر و علما را فاسق توصیف کرده است و به جوانان ترکیه‌ای اینچنین القا می‌کند که عدالت تنها در آنچه که «سرزمین خلافت‌ اسلامی» نامیده شده وجود دارد و اگر جوانان ترکیه به این گروه نپیوندند فردا در پیشگاه محکمه عدل الهی پاسخی نخواهند داشت.

در بخش دیگری از این سروده با خطاب قرار دادن جوانان آمده است: دولت اسلامی که شرافت و نوری برای اسلام و سعادتی برای مسلمانان است به تازگی تاسیس شده است. آیا نمی‌خواهی به سمت این حکومت کوچ کنی؟ آیا از سرزمین کفر و باتلاق شرک و نفاق به سرزمین خلافت الهی مهاجرت نمی‌کنی؟

این سروده با اشاره به آنکه خلافت لطفی از جانب خدا و عزتی برای مومنان است، تاکید می‌کند: ملت‌های جهان کافر هستند که خون جلوی چشمانشان را گرفته و به دنبال آسیب رساندن به حکومت الهی هستند. آیا تا به الان جناح و صف خود را انتخاب نکردی پس سرزمین کفر و ضلمات جاهلیت را ترک بگو و به سمت حکومت اسلامی بیا.

مرکز دیده بان فتواهای تکفیری در این گزارش خاطر نشان می‌کند: فردی به نام ابومحمد الترکی با خطاب قرار دادن جوانان ترکیه می‌گوید که دولت اسلامی به شما جوانان نیاز ندارد این شما هستید که نیازمند زندگی در سایه دولت اسلامی هستید. عزت، شرف، برکت و اجر تنها در اینجا پیدا شده و در هیچ کجا چنین چیزی یافت نخواهد شد.

این مرکز ادامه داد: بی‌شک سروده‌های دینی تاثیر فراوانی را بر مردم داشته و چه بسا که بسیاری از مقالات، سخنرانی‌ها و کتاب‌ها تا این اندازه تاثیر نداشته باشد و این حقیقت را گروه تروریستی داعش به درستی درک کرده است. آنها با سوء استفاده از سرود‌های دینی جوانان را برای پیوستن به داعش دعوت می‌کنند و جوانان باید نسبت به چنین تبلیغاتی هشیار باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.