ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19124
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۴:۲۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
دیپلماسی ادعایی تدبیر کجا کارساز بوده است؟/ایران؛ مدیون مدافعان حرم

دیپلماسی ادعایی تدبیر کجا کارساز بوده است؟/ایران؛ مدیون مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدندا؛ توهین لیدرهای ستاد روحانی همچنان ادامه دارد؛ پس از اهانت به امام رضا(ع) در ایلام توسط یکی از مجریان برنامه ستاد انتخاباتی روحانی و همچنین اظهارات بی ادبانه حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدندا؛ توهین لیدرهای ستاد روحانی همچنان ادامه دارد؛ پس از اهانت به امام رضا(ع) در ایلام توسط یکی از مجریان برنامه ستاد انتخاباتی روحانی و همچنین اظهارات بی ادبانه حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور به کاندیداهای ریاست جمهوری، امروز نوبت به مدافعان حرم رسید؛ غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در افتتاحیه ستاد روحانی در اصفهان به مدافعان حرم توهین کرد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد در این خصوص به خبرنگار یزدندا گفت: کسانی که سعی می‌کنند با برخی صحبت‌های ساختار شکنانه، برای خود محبوبیت ایجاد کنند به بیراهه می‌روند و بیشتر مورد تنفر افکار عمومی قرار می‌گیرند.

سید هدایت الله بنی فاطمه اظهار کرد: امروز جامعه ایران به تمامی چیزهایی که رسیده است به برکت خون شهدا بوده نه به خاطر توان دیپماسی و تدبیر ؛ اگر امروز آسایش، آرامش و امنیت در کشور وجود دارد فقط به خاطر رشادتهای مدافعان حرم است.

بنی‌فاطمه اذعان کرد: آقایان بگویند دیپلماسی ادعایی آنها در کجا کارساز بوده در زیارت؟ سیاحت؟ حتی نماینده دولت را به شورای امنیت راه ندادند، برجامی که دولت آن را دستاورد خود می‌داند اصلا قبول ندارند و رعایت نمی‌کنند و نمی‌بینند اوضاع وخیم کشورهای اهل مناظره را؟

رزمنده دوران دفاع مقدس بابیان‌اینکه براینکه ایران مدیون شهدای مدافع حرم است گفت: با حرف زدن کاری درست نمی‌شود و امنیت کشور تامین نمی‌شود، به فرموده مقام معظم رهبری اگر رشادت های مدافعان حرم نبود امروز باید در همدان و ایلام می جنگیدیم.

** غلامحسین کرباسچی، مفسد اقتصادی اصلاحات یکی از اولین کسانی بود که فساد دستگاه های دولتی را رقم زد و در واقع بستر دولت اصلاحات بود که افرادی همچون کرباسچی را به مسند قدرت رساند، وی مبدع رسوخ فساد سازمان یافته به بدنه سیاسی کشور است؛ در سال 1377 کرباسچی به همراه عده‌‌ی دیگری از معاونانش و شهرداران مناطق تهران دستگیر و بازجویی شد.

جلسات محاکمه کرباسچی هر شب به طور مستقیم از تلویزیون در ان زمان پخش می شد. کرباسچی از سوی قوه قضائیه به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.