ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19132
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۹
  • 368 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بصیرت افزایی جامعه است/دیدار پاسداران،معلمان و کارگران خدابنده با امام جمعه+تصاویر

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بصیرت افزایی جامعه است/دیدار پاسداران،معلمان و کارگران خدابنده با امام جمعه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، امروز جمعی از فرماندهان،مدیران و مسئولین سپاه،آموزش و پرورش و فرهنگیان و کارگران شهرستان خدابنده به مناسبت هفته عقبدتی سیاسی در سپاه و بسیج،هفته معلم و روز کارگر با امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، امروز جمعی از فرماندهان،مدیران و مسئولین سپاه،آموزش و پرورش و فرهنگیان و کارگران شهرستان خدابنده به مناسبت هفته عقبدتی سیاسی در سپاه و بسیج،هفته معلم و روز کارگر با امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند.

در ابتدا ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده  با بیان اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه و نقش این آموزش‌ها در تربیت نیروهای مخلص و متعهد گفت: آموزش‌های متعدد عقیدتی سیاسی ویژه پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان در رده‌های مختلف به طور سالیانه برگزار می‌شود که همین امر موجب ارتقای سطح اعتقادی و معنوی و اخلاقی آنها می‌شود.

وی بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده است، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

فرمانده سپاه خدابنده افزود: سال جدید که به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)سال «اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال» است وظیفه همه دلسوزان در مدیریت و تحقق این شعار حکیمانه است و همگان باید در تحقق این شعار محوری و مهم سال، احساس مسئولیت کنیم و آن را محور تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدانیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این هفته ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید مطهری و ترویج اندیشه اسلامی و معرفی بزرگان علم و اندیشه و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمت‌گزاران عرصه تعلیم و تربیت است .

وی تصریح کرد: مدیران، مربیان، هادیان سیاسی و بسیجیان با توجه به رهنمودها و منویات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر بی‌نظیر بودن آثار شهید مطهری و زندگی سراسر تلاش و اخلاص وی، این شهید بزرگوار را الگویی مناسب می‌دانند و با تأسی بر سیره این علامه شهید و مطالعه زندگی و آثار وی به دنبال دستیابی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی هستند.

ابراهیمی افزود: جهت‌گیری فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه، تفکرات و اندیشه‌های ناب شهید مطهری(ره) است که ریشه در باورهای دینی و اعتقادی این مرد بزرگ دارد.

علی اسدی مدیر اداره آموزش و پرورش خدابنده نیز گفت: هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز می شود که در این هفته برنامه های مختلفی از جمله تجلیل از معلمان نمونه و پیشکسوت خدابنده برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش بزرگ روز معلم، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و برنامه های فرهنگی از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته معلم است.

مدیر آموزش وپرورش خدابنده با اشاره به اینکه همه ساله سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز  معلم  گرامی‌ داشته می‌شود افزود: باید تلاش کرد تا مراسم بزرگداشت هفته معلم به بهترین شکل برگزار گردد و از معلمان در این فرصت تقدیر به عمل آید.

وی با اشاره به این که هفته معلم فرصت مناسبی برای تکریم از معلمان است افزود: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد چرا که معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار نیز در این دیدار ضمن تبریک روز کارگر و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و معلم اظهار داشت: بحث کار یکی از مباحث مهم و توصیه دین و قرآن و مکتب ماست و این قابل کتمان نیست.

وی افزود: در نظام اسلامی هجمه های مختلفی از سوی دشمن متوجه نظام است که نمونه آن مباحث اقتصادی است و به همین خاطر چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در بحث شعار سال موضوع اقتصاد را مد نظر قرار داده و برآن تأکید می کند.

امام جمعه شهر قیدار عنوان کرد: بحث بیکاری معضلات اجتماعی را در کنار خود دارد و همه مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.