ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19210
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
مرزبانی ناجا صدرنشین شد

مرزبانی ناجا صدرنشین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی امروز 13 اردیبهشت ماه میزبان هفته سوم رقابت های لیگ برتر کانوپولوی آقایان بود. در این هفته از مسابقات 8 مسابقه برگزار شد. آوای شهرکرد 25 بر صفر بازرگانی محمدنژاد بابلسر را در هم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی امروز 13 اردیبهشت ماه میزبان هفته سوم رقابت های لیگ برتر کانوپولوی آقایان بود. در این هفته از مسابقات 8 مسابقه برگزار شد.

آوای شهرکرد 25 بر صفر بازرگانی محمدنژاد بابلسر را در هم کوبید، هیات زنجان 7 بر 2 از سد شهید بصیر فریدون کنار گذشت، مرزبانی ناجا 21 بر 3 بازرگانی محمدنژاد بابلسر را برد، آوای شهرکرد 11 بر صفر شهید بصیر فریدون کنار را مغلوب کرد، هیات زنجان 10 بر 1 بازرگانی محمد نژاد را شکست داد، آوای شهرکرد 4 بر 2 بر مرزبانی ناجا غلبه کرد، شهید بصیر فریدون کنار 4 بر 3 بازرگانی محمدنژاد را برد، مرزبانی ناجا 6 بر 5 هیات زنجان را مغلوب کرد.

بر این اساس در پایان هفته سوم رقابت ها پاس مرزبانی ناجا با 6 بازی و 15 امتیاز صدرنشین است، آوای شهرکرد با 4 بازی و 12 امتیاز در رده دوم قرار دارد و هیات قایقرانی زنجان با 4 بازی و 6 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

هفته چهارم این رقابت ها فردا 14 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.