ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19236
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۱۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت از کرباسچی شکایت کردند

خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت از کرباسچی شکایت کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اهانت غلامحسین کرباسچی به شهدای جبهه مقاومت واکنش‌های زیادی را در پی داشته و موجب شده علاوه بر اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز طی مصاحبه‌هایی پاسخ اظهارات شهردار سابق تهران را بدهند. کرباسچی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اهانت غلامحسین کرباسچی به شهدای جبهه مقاومت واکنش‌های زیادی را در پی داشته و موجب شده علاوه بر اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز طی مصاحبه‌هایی پاسخ اظهارات شهردار سابق تهران را بدهند.

کرباسچی که پیش‌تر به علت فساد مالی روانه‌ی زندان شده بود، مدتی است در دولت یازدهم قد علم کرده و حتی در تدوین لیست اصلاح‌طلبان هم نقش ایفا می‌کند. او اخیراً در همایش تبلیغاتی حسن روحانی گفته است: "نزنید این حرف‌ها را. غیرت دینی آیا این است که به اسم دفاع از حرم و… حرف‌هایی بزنید. ما هم دلمان می‌خواهد که در سوریه و لبنان و یمن و … صلح برقرار بشود، دفاع از مظلوم بشود، شیعیان آنجا تقویت بشوند، ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن و این‌ها درست می‌شود؟(تشویق حاظران جلسه) این دولت با غیرت دینی! می‌گوید که بگذارید از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی ما که بزرگان دیپلماسی ما که توانست شش ابرقدرت را روبروی خود بنشاند و بزرگترین مساله تحریمی که در شورای امنیت بوده را حل بکند، می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید و مسائل منطقه را حل بکند. مگر ما جوانان‌مان را از لب آب آورده‌ایم که همینطور بروند و شهید شوند، ما دلمان می‌سوزد"

در پی این سخنان کرباسچی، خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت آذربایجان‌شرقی با تنظیم شکوائیه‌ای از دادستان تبریز خواسته‌اند به عنوان مدعی‌العموم، به شکایت آنان رسیدگی نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.