ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19250
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۵۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
به‌جای پرداختن به بازی‌های جناحی به فکر حل مشکلات مردم استان باشید/ موظف هستید دلیل دعوت از مفسد اقتصادی را به مردم پاسخ دهید

به‌جای پرداختن به بازی‌های جناحی به فکر حل مشکلات مردم استان باشید/ موظف هستید دلیل دعوت از مفسد اقتصادی را به مردم پاسخ دهید

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 8تشکل دانشجویی شهر اراک در واکنش به توهین‌های صورت گرفته توسط کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم با صدور نامه‌ای به محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی دعوت از این مفسد اقتصادی را به اراک […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 8تشکل دانشجویی شهر اراک در واکنش به توهین‌های صورت گرفته توسط کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم با صدور نامه‌ای به محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی دعوت از این مفسد اقتصادی را به اراک محکوم کردند و استاندار را موظف به پاسخگویی به مردم شهید پرور استان مرکزی دانستند.که متن نامه به شرح زیر است:

حتماً مطلع هستید امروز قرار است شخصی در استان عالم پرور مرکزی و در ستاد انتخاباتی رئیس دولت متبوعتان سخنرانی کند که در کارنامه‌اش پرونده مفتوح فساد مالی و حبس در زندان نظام اسلامی و هم‌نوایی با دشمنان این سرزمین شهیدپرور را دارد.

جناب استاندار امروز غلام‌حسین کرباسچی در حالی قدم به شهر اراک می‌گذارد که همین هفته گذشته در اصفهان نابخردانه هم‌نوا با تروریست‌های تکفیری و اربابان نجسشان شد و با بیان سخنانی توهین‌آمیز شهدای مدافع حرم را مورد تمسخر و توهین قرار داد. این سخنان چنان وقیحانه بود که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سراسر کشور به‌ویژه استان مرکزی شد و اطلاع یافتن از سفر امروز آقای کرباسچی به شهر اراک این ناراحتی را مضاعف نموده است.

آقای استاندار توجه کنید آنچه در ایلام و اصفهان رخ داد توهین به مقدسات اسلامی و ارزش‌های مردم ایران بود، جنابعالی هرگز نباید اجازه دهید شخصی که با بی‌شرمی تمام ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به سخره گرفته است پا به سرزمین امام خمینی (ره) بگذارد که اگر چنین شود آنگاه لکه ننگی بر دفتر مدیریتی شما در این استان خواهد نشست و هرگز از یاد و ذهن مردم خارج نخواهد شد و شما به‌عنوان ریاست شورای تأمین استان موظف به پاسخ‌گویی به مردم شهیدپرور این دیار هستید و نسبت به تکرار  بی‌حرمتی‌ها مسئول.

آقای استاندار فراموش نکنید که در مراسم افتتاح ستاد آقای روحانی در اراک نیز یک محکوم امنیتی چنان شورای تأمین استان را به تمسخر گرفت و اعضاء آن شورا را دروغ‌گو خطاب کرد و جنابعالی  هرگز از حیثیت آن شورا دفاع نکردید و چنان مذبوحانه خود را وامدار آن شخص نشان دادید که انگار فراموش کردید مسئول ارشد یک استان هستید. بهتر است این بار بااقتدار برخورد کنید و اجازه ندهید لیبرال مسلکانی که فقط از ترس جان و نه به خاطر منافع ملی دم از مذاکره با تروریست‌ها می‌زنند پا به این دیار بگذارند. و البته بدانید این بدان معنی نیست که ما انقلابیون جوان استان مرکزی مخالف آزادی بیان نمایندگان جریان‌های سیاسی کشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب باشیم بلکه ما مدافع ارزش‌ها و اصول تغییرناپذیر این انقلابیم و با هرکس که به این اصول تعدی کند مقابله خواهیم کرد. خط قرمز ما فتنه و فتنه گران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

و کلام آخر یک توصیه به جنابعالی که فکر می‌کنیم به نفع خودتان و در جهت بهبود مدیریت جنابعالی در استان خواهد بود: بهتر است به‌جای پرداختن به بازی‌های جناحی و حمایت از جناح متبوعتان در پی تلاش برای حل مشکلات مردم استان باشید.

وسلام علیکم.

از طرف
بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی امیرکبیر اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.