ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19374
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تهدیدهای پیش روی تربیت معلم در کشور

تهدیدهای پیش روی تربیت معلم در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجو معلمان با انتشار نامه‌ای خواستار رسیدگی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان شدند. در این نامه آمده است:اقدام  دوباره به  جذب و تربیت نیروی انسانی کارآمد دستگاه آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجو معلمان با انتشار نامه‌ای خواستار رسیدگی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان شدند.

در این نامه آمده است:اقدام  دوباره به  جذب و تربیت نیروی انسانی کارآمد دستگاه آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حرکتی امیدبخش بوده است برای تمامی دغدغه مندان کشور . 

طرحی که نخستین ورودی‌های آن به سال 1391 بر می‌گردد. اما سوال این است آیا  این دو دانشگاه توانسته‌اند رسالت خود را  به شکل مطلوب انجام بدهند؟

واقعیت این است پروژه «تربیت معلمان  آینده »  آنگونه که برنامه‌ریزی شده بود عملیاتی نشده است و  ابهاماتی در این باره وجود دارد.

آیا  فرآیند جذب و سازماندهی اعضای هیئت علمی این دو دانشگاه  قابل قبول است؟ پایین بودن تعداد اعضای هیئت علمی چگونه قابل توجیه است؟

چرا  دانشجو معلمان  پردیس‌های دانشگاه  فرهنگیان صرفاً به جهت نگرانی از لغو تعهد باید از حضور در مشارکت‌های فرهنگی و سیاسی باید باشند؟

چرا  اهمیت قابل توجهی برای دروس صلاحیت معلمی لحاظ نشده است؟ چرا برخی واحدهای صلاحیت معلمی باید به صورت مجازی برگزار بشود؟

چرا دانشجومعلمان باید از عیدی  سالانه محروم باشند؟ چرا  باید طرح «برون سپاری» رقیب دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رحایی تهران بشود؟

چرا برای دروس کارگاهی دانشجو معلمان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هیچ تدبیری لحاظ نشده است؟

و ده‌ها چرای دیگر.

کمیته دانشجو معلمان با پشتوانه تحقیقات میدانی خود تمامی فرصت‌ها و تهدیدهای این دو دانشگاه را  به تدریج در فرصت‌های آینده  در اختیار همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت خواهد گذاشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.