ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19388
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند

۴۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز، به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدعباس صالحی رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه هرسال بیش از ۴۰۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: دوستداران و علاقه‌مندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدعباس صالحی رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه هرسال بیش از ۴۰۰ درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: دوستداران و علاقه‌مندان کتاب به بهانه‌ی خرید و آشتی کردن با کتاب، هر سال با افتتاح نمایشگاه کتاب فرسنگ‌ها راه را می‌پیمایند تا به نمایشگاه کتاب تهران برسند.

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب در سه روز اول بازگشایی نمایشگاه کتاب افزود: ازدحام جمعیت و استقبال پرشور نسل جوان از نمایشگاه کتاب تهران، فرصت خوبی را برای برقراری ارتباط با جامعه‌ی فرهیخته‌ی ایرانی بخصوص قشر جوان تحصیلکرده با ناشران و نویسندگان کتاب‌های مختلف فراهم می‌کند.

اتمام ظرفیت پارکینگ‌های شهر آفتاب/ بازدیدکنندگان از پارکینگ‌های حرم مطهر استفاده کنند

خبر دیگر از نمایشگاه اینکه با توجه به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب تهران به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگانی که قصد دارند با وسایل نقلیه خود به نمایشگاه کتاب تهران بیایند می‌توانند از پارکینگ‌های حرم مطهر امام خمینی(ره) استفاده کنند. وسایل ایاب و ذهاب به منظور انتقال مردم از پارکینگ‌های حرم مطهر به سوی شهر آفتاب آماده خدمت رسانی هستند.

تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان از رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه کتاب

سی‌اُمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی تهران تسهیلات ویژه‌ای از جمله تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصدی، بن‌های خرید و اهدای جوایز ویژه برای بازدیدکنندگان از بخش رسانه‌های دیجیتال سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته است.

جواد موحد با اعلام این خبر، افزود: امسال ۱۲۰ ناشر و موسسه‌ی رسانه‌های دیجیتال با بیش از ۱۰۵ غرفه در نمایشگاه کتاب شرکت کرده‌اند.

به گفته‌ موحد در نمایشگاه امسال رسانه‌های دیجیتال بیش از ۴۰ هزار اثر عرضه کرده‌اند. به عنوان نمونه یکی از کتابخانه‌ها با ۸ هزار کتاب از ۴۰۰ ناشر در نمایشگاه حضور دارد.

موحد با بیان اینکه امسال کتاب‌های الکترونیک برای انواع پلت‌فرم‌های گوشی، دسکتاپ و غیره در نمایشگاه عرضه می‌شوند، هزینه‌ی تولید و فروش کتاب‌های صوتی را کمتر از یک سوم کتاب‌های چاپی برشمرد و گفت: تیراژ کتاب‌های صوتی بسیار بیشتر از کتاب‌های چاپی است.

تعداد کتاب‌های صوتی نمایشگاه دو برابر سال گذشته است

رییس بخش دیجیتال سی‌اُمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی تهران همچنین گفت: امسال تعداد کتاب‌های صوتی نمایشگاه دوبرابر سال گذشته است.

موحد در مورد تسهیلات خرید در این بخش گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند با بن کارت‌های موجود در بخش دیجیتال نیز خرید کنند.

به گفته‌ی وی همچنین غرفه‌ها ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز تخفیف خرید محصولات را در نظر گرفته‌اند.

در بخش رسانه‌های دیجیتال سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هر روز از بین بازدیدکنندگان قرعه‌کشی می‌شوند و به برندگان، نرم‌افزارهای برگزیده‌ای اهدا می‌شود.

همچنین در بخش قرعه‌کشی خریداران نیز جوایزی همچون انواع گجت‌ها در نظر گرفته شده است.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه‌ی شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.