ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19423
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش 5 هزار دانشجو

آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش 5 هزار دانشجو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، حسین صفری از آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش 5 هزار دانشجو خبر داد. وی اعلام کرد: مهمانسرای حرم مطهر امام خمینی (ره) با افزایش ظرفیت اسکان برای دانشجویانی که در قالب تورهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، حسین صفری از آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش 5 هزار دانشجو خبر داد.

وی اعلام کرد: مهمانسرای حرم مطهر امام خمینی (ره) با افزایش ظرفیت اسکان برای دانشجویانی که در قالب تورهای دانشگاهی در نمایشگاه حضور یابند امکاانات رفاهی تدارک دیده است.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از میزان امادگی مهمانسرای حرم مظهر امام خمینی (ره) بیان داشت: همزمان با آغاز به کار سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این مهمانسرا با همکاری حرم مطهر امام خمینی(ره) و سامازن بهشت زهرا (س) به مدت یک روز آماده پذیرایی از این دانشجویان خواهد بود.

وی گفت: دانشگاه‌‌های متقاضی می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مهمانسرای امام خمینی (ره) با شماره تلفن‌‌های 96067569-021  و 09335589621 تماس بگیرند.

صفری  در پایان یادآور شد: در سال گذشته حدود 20 هزار دانشجو از خدمات این مهمانسرا بهره‌مند شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.