ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19509
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تشدید تدابیر امنیتی در نقاط مختلف فرانسه/مکرون همچنان پیشتاز نظرسنجی‎های انتخاباتی

تشدید تدابیر امنیتی در نقاط مختلف فرانسه/مکرون همچنان پیشتاز نظرسنجی‎های انتخاباتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، با پایان مبارزات انتخاباتی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و یک روز مانده تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری، تدابیر امنیتی در این کشور شدت یافته است.مردم فرانسه روز یکشنبه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و یکی از دو نامزد […]

تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه در آستانه انتخاباتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، با پایان مبارزات انتخاباتی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و یک روز مانده تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری، تدابیر امنیتی در این کشور شدت یافته است.
مردم فرانسه روز یکشنبه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و یکی از دو نامزد مستقل و یا راست‌گرای افراطی را که به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب خواهند کرد.
تدابیر امنیتی در سراسر این کشور و به خصوص در «پاریس» پایتخت فرانسه شدت یافته و روز گذشته نیز نیروهای امنیتی این کشور یکی از اعضای گروه تروریستی داعش را در غرب این شهر بازداشت کردند.
این تروریست داعش در حالی که سلاح گرم در اختیار داشته از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است.
«لوموند» 34 ساله از سال 2014 به گروه تروریستی داعش پیوسته و روز جمعه در حالی در فرودگاه دستگیر شد که پیش از این نیز تحت تدابیر شدید امنیتی بوده است.
مردم فرانسه روز یکشنبه در حالی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد که بیشتر نظرسنجی‌های انجام شده حکایت از پیشتازی 20 درصدی «آمانوئل مکرون» نامزد مستقل، از «مارین لوپن»، نامزد راست‌گرای افراطی دارند.
فرانسه در پی حمله تروریستی نوامبر سال 2015 پاریس در وضعیت اضطراری قرار دارد و اکنون نیز تهدیدات تروریستی در این کشور و همچنین در دیگر کشورهای اروپایی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
خبرگزاری رویترز پیش از این گزارش داد: یک روز مانده به دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، حجم عظیمی از ایمیل‌های هک شده منتسب به ستاد انتخاباتی امانوئل ماکرون نامزد مستقل میانه رو بر روی اینترنت قرار گرفت.

این ایمیل ها که حجمی بالغ بر 9 گیگابایت دارد، توسط کاربری به نام «EMLEAKS»  روی تارنمای «Pastebin» قرار گرفته است اما نه هویت این کاربر و نه اصالت ایمیل ها مشخص است.
«Pastebin» تارنمایی برای ذخیره داده های متنی خام است که اجازه ذخیره به صورت بی نام را می دهد. این تارنما بیشتر برای ذخیره منابع کد برنامه نویسی استفاده می شود.
به نوشته رویترز، هنوز کسی از ستاد انتخاباتی ماکرون به این خبر واکنش نشان نداده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.