ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19667
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

افراد ناشناس یک شهروند مسیحی را در شهر العریش مصر کشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آناتولی از قاهره ؛ یک شهروند مسیحی به ضرب گلوله مهاجمان مسلح ناشناس در شمال شرق مصر کشته شد. یک منبع امنیتی مصر روز یکشنبه اعلام کرد مهاجمان مسلح ناشناس شنبه شب با حمله به یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آناتولی از قاهره ؛ یک شهروند مسیحی به ضرب گلوله مهاجمان مسلح ناشناس در شمال شرق مصر کشته شد.
یک منبع امنیتی مصر روز یکشنبه اعلام کرد مهاجمان مسلح ناشناس شنبه شب با حمله به یک سالن آرایشگری مردانه در منطقه عزبه ملیم در شهر العریش مرکز استان سینای شمالی یک شهروند مسیحی 50 ساله به نام نبیل صابر ایوب را با شلیک چند گلوله به سرش به قتل رساندند.
منبع امنیتی تاکید کرد تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است .
گفتنی است گروه تروریستی داعش روز جمعه در بیانیه ای تهدید کرد شهروندان مسیحی را در مصر هدف قرار می دهد و درعین حال یکی ازسرگرده های داعش در مصاحبه با هفته نامه النبأ وابسته به این گروه به مسلمان هشدار داد از حضور در مکان های تجمع مسیحیان و نیز اطراف مراکز امنیتی و نهادهای دولتی پرهیز کنند .
این سرکرده داعش تهدید کرد این مراکز هدف حملات عناصر داعش قرار خواهند گرفت.
در چهار ماه گذشته دست کم هشت شهروند مسیحی مصر در شهر العریش مرکز استان شمالی کشته شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت قتل این افراد را برعهده گرفته است.
بنا بر اعلام شاهدان و بیانیه های رسمی کلیسای ارتدوکس مصر ، در ماههای اخیر دهها خانواده مسیحی از استان سینای شمالی به استان های مجاور فرار کردند.
گروه تروریستی داعش حملات تروریستی ماه آوریل گذشته به دو کلیسای قبطی ها در شهرهای طنطا و اسکندریه را که دست کم 46 کشته و دهها زخمی بر جا گذاشت ، برعهده گرفته است.
براساس آمارهای رسمی نزدیک به 15 میلیون مسیحی در مصر زندگی می کنند . جمعیت مصر بیش از 92 میلیون نفر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.